Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg synes prioriteringen til Rannveig er utrolig bra. Tenk så heldige barna hennes er som får ha mamma hjemme på dagtid, mens de er små. Det gir en utrolig trygghet.

Ja, er vel lett å prioritere å være hjemme når man ikke har jobb eller studier :P 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, RompeRusk skrev:

Ja, er vel lett å prioritere å være hjemme når man ikke har jobb eller studier :P 

Hvis du ikke har noe positivt å si, bør du kanskje lage deg din egen tråd. Denne tråden heter "Ros til Rannveig"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvis du ikke har noe positivt å si, bør du kanskje lage deg din egen tråd. Denne tråden heter "Ros til Rannveig"

Jeg er positiv til mye ved henne, jeg. Hun virker som en god mor som setter barna sine første, og det virker som lm barna har det bra. 

MEN hun kan ikke sammenlignes med andre foreldre som jobber eller studerer (eller som meg - begge deler).

Innlegg ryddet for spekulasjoner

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, RompeRusk skrev:

Jeg er positiv til mye ved henne, jeg. Hun virker som en god mor som setter barna sine første, og det virker som lm barna har det bra. 

MEN hun kan ikke sammenlignes med andre foreldre som jobber eller studerer (eller som meg - begge deler).

 

Var hjemme med min i 2 år- og 3 år som student, skulle gjerne vært hjemme ennå mer- ser det i dag på den trygge fine ungdommen han har blitt.

Du har feil tankegang, du utaler deg om et menneske du ikke kjenner i det hele tatt..bare det er jo litt bekymringsverdig..

Innlegg ryddet for spekulasjoner i sitat og svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvis du ikke har noe positivt å si, bør du kanskje lage deg din egen tråd. Denne tråden heter "Ros til Rannveig"

Blir jo litt tåpelig å lage en ny tråd for hver minste ting en har å si. 
"Ros til fotballfrue", "vi som er kritiske til fotballfrue", "vi som ikke liker fotballfrue", "vi som syns fotballfrue brukte for mye sminke i ansiktet på vixen blogawards" osv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, IglePigle skrev:

Blir jo litt tåpelig å lage en ny tråd for hver minste ting en har å si. 
"Ros til fotballfrue", "vi som er kritiske til fotballfrue", "vi som ikke liker fotballfrue", "vi som syns fotballfrue brukte for mye sminke i ansiktet på vixen blogawards" osv. 

Når det kommer til Caroline Berg Eriksen finnes det allerede en tråd som heter Fotballfrue-kritikk. Der kan man skrive så mye negativt om henne som man orker.

Det finnes også en tråd som omhandler Rannveig

http://forum.kvinneguiden.no/topic/951714-rannveig-heitmann/#comment-16687919

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Honey Dew skrev:

Når det kommer til Caroline Berg Eriksen finnes det allerede en tråd som heter Fotballfrue-kritikk. Der kan man skrive så mye negativt om henne som man orker.

Det finnes også en tråd som omhandler Rannveig

http://forum.kvinneguiden.no/topic/951714-rannveig-heitmann/#comment-16687919

Jeg vet det, jeg brukte bare CBE som et eksempel. 
Det blir kanskje mest naturlig å kommentere i den tråden som allerede brukes fremfor å måtte lete opp eldre tråder. Ts kan ikke bestemme at en tråd utelukkende skal handle om de positive tingene ved Rannveig, en må også tåle at noen kommenterer kritisk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg synes prioriteringen til Rannveig er utrolig bra. Tenk så heldige barna hennes er som får ha mamma hjemme på dagtid, mens de er små. Det gir en utrolig trygghet.

Bortsett fra at barna har gått i barnehagen hele tiden. Unntatt babyen, men det er jo ettersom jeg forstår ganske vanlig å være hjemme i permisjon med babyer ;-) 

Ellers synes jeg det er umulig å si hvor gode mødre folk er gjennom en blogg. Rannveig er sikkert en god mor hun (med unntak av noen valg), men bloggen hennes er virkelig ikke et sted å vurdere det ut fra. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. januar 2016 at 10.41, Honey Dew skrev:

Jeg synes prioriteringen til Rannveig er utrolig bra. Tenk så heldige barna hennes er som får ha mamma hjemme på dagtid, mens de er små. Det gir en utrolig trygghet.

Hun har jo nettopp født. Er det ikke vanlig å ha fødelspermisjon da, eller har jeg gått glipp av noe? Dessuten har hun jo ikke hatt noe jobb før hun gikk ut i permisjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, skyflakes skrev:

Hun har jo nettopp født. Er det ikke vanlig å ha fødelspermisjon da, eller har jeg gått glipp av noe? Dessuten har hun jo ikke hatt noe jobb før hun gikk ut i permisjon?

Tenkte det samme :P

De fleste som får småsøsken har vel mamma hjemme i en lang periode. Det er vel ikke en prioritering Rannveig har gjort. Hun gikk jo hjemme fra før av også, så det er jo ikke noe annerledes egentlig. 

Når det er sagt. Husker veldig godt når jeg fikk lillesøstra mi. Det var så koselig at mamma var hjemme hele dagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Kjære Heitmann.

Hvor stor respekt det står av deg som tok det valget du gjorde. 😀  Du valgte å beholde Sienna ( for et vakkert barn hun er, også!) enda du må ha visst hvor ufattelig slitsomt det ville bli. For det meste alene med 3 barn. Heldigvis er Emmas far der for henne. 

Hva du enn velger angående å flytte hjem eller bli her nede, ønsker jeg deg lykke til og alt godt for deg og barna. ☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de få tingene jeg respekterer med Rannveig, er at hun nå begynner å se og innse sine begrensninger. Før var hun som svært mange unge-voksne, jeg - er - voksen - og - jeg-  vet - alt. Folk som tror de vet alt, vet ingenting. Det er når man er bevisst sine begrensninger at man modnes og det vil komme barna til gode

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått mer og mer sansen for Rannveig, prøver å skrive hyggelig kommentarer i kommentarfeltet blant all kritikken hehe. 

Hun har blitt flink til å skrive om dagen, hun har virkelig modnet og virker mye mer reflektert enn tidligere. MEN hun legger fortsatt ut noen dristige bilder på bloggen, som jeg syns hun kunne spart seg for, men meg om det. 

Heia Rannveig!

Endret av Plexus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Plexus skrev:

Jeg har fått mer og mer sansen for Rannveig, prøver å skrive hyggelig kommentarer i kommentarfeltet blant all kritikken hehe. 

Hun har blitt flink til å skrive om dagen, hun har virkelig modnet og virker mye mer reflektert enn tidligere. MEN hun legger fortsatt ut noen dristige bilder på bloggen, som jeg syns hun kunne spart seg for, men meg om det. 

Heia Rannveig!

De dristige bildene hun legger ut forstår jeg egentlig. Hun er en singel trebarnsmor som har en hverdag bestående av barna. Hvis jeg var henne hadde jeg også kanskje lagt ut fine bilder av meg for å få komplimenter og litt bedre selvtillit. Selvtilliten har kanskje fått seg en knekk av at hun nok en gang har fått et barn med en fyr som ikke vil ha henne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, frk91 skrev:

De dristige bildene hun legger ut forstår jeg egentlig. Hun er en singel trebarnsmor som har en hverdag bestående av barna. Hvis jeg var henne hadde jeg også kanskje lagt ut fine bilder av meg for å få komplimenter og litt bedre selvtillit. Selvtilliten har kanskje fått seg en knekk av at hun nok en gang har fått et barn med en fyr som ikke vil ha henne. 

Ja, hmm.. Fine bilder forstår jeg og, men feks det bildet i litt gjennomsiktig undertøy da hun var gravid med sienna var litt too much (syns jeg.. hehe). Jeg forstår ikke at de barnefedrene ikke vil ha henne, hun er dødspen og virker søt, omsorgsfull og grei. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...