AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Hvor begrenset ble du av angsten? Hva gjorde du for å komme it av den/leve et normalt liv igjen?Anonymous poster hash: 2c004...a6a
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Hvor begrenset ble du av angsten? Hva gjorde du for å komme it av den/leve et normalt liv igjen?Anonymous poster hash: 2c004...a6a Komme "ut" av den skulle det ståhttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 2c004...a6a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har fortsatt angst, men har lært meg å utfordre den. enkelte dager kan jeg ikke gå til postkassa engang, andre dager klarer jeg meg bedre. det å dra på jobb og skole er en utfordring, og jeg er helt utslitt når jeg kommer hjem. alt er vanskelig, men det blir verre å sitte inne. Derfor prøver jeg å utfordre meg selv så mye jeg kan, for det er en skikkelig ond sirkel å ikke gjøre noenting. Anonymous poster hash: 59021...be0 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Jeg var lenket til sofaen. Turte ikke gå på do uten at mamma leide meg (dette var i slutten av barneskolen). Fikk (dessverre) vival av legen og ble avhengig. Klarte omsider å slutte etter noen skumle blandingsepisoder med alkohol, men da ble tryggheten å alltid ha det tilgjengelig. Har det enda i bilen, men har ikke tatt en eneste siden 2009. Andre ting: tenke rasjonelt, mentale oppgaver (logikk/matte), utfordre meg selv (på gode dager der man har overskudd, ligge lavt når man ikke er klar for fight), jobbet med å snu hele den underliggende tankegangen min. Har hatt små tilbakefall, men føler jeg holder det i sjakk! Veldig deilig.Anonymous poster hash: 8533d...002 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå