Gå til innhold

MENN: tenner dere på å...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...dominere? Herje med ei jente og ta kontroll? "Voldta" jenter? Lurer på dette fordi jeg selv tenner på å BLI dominert, men det ser dessverre ut til at en del menn faktisk ikke synes at dette er "ultimat" sex.

Hva sier dere?

Anonymous poster hash: 899e2...75d
Videoannonse
Annonse
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Liker å dominere ja, avslutter gjerne med jenta over knærne :biggrin:

• Liker 3
Skrevet

Jeg er alfa på soverommet ja. Noe annet er uaktuelt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alfa på soverommet ja. Noe annet er uaktuelt.

:rodmer::rodmer::rodmer::rodmer::rodmer: dååååååån

Anonymous poster hash: 2fa1e...e84

• Liker 9
Skrevet

Jeg liker å ta kontroll, men føler ikke for å "voldta" noen!

• Liker 8
Gjest Idollet
Skrevet

I can be whatever you want baby ;)

• Liker 1
Skrevet

Hva har "voldtekt" med dominans å gjøre? :klo: Om du har brukt betegnelsen "å voldta" så kan jeg godt forstå at mange menn skygger unna og ikke ser på det som "ultimat" sex. Å ta kontrollen over situasjonen derimot, det blir noe helt annet. Playrapefantasien som jeg kanskje tror du sikter til henger ikke nødvendigvis sammen med det å dominere, ikke for alle.

• Liker 2
Gjest Malanthor
Skrevet

Det er stor forskjell på og være dominant og å leve ut en rape-fantasi.

Selv ville jeg aldri lekt voldteksmann i senga, har god innlevelsesevne og å føle meg som en voldteksmann er ikke noe jeg ønsker. Det er så langt unna ultimat sex som det får blitt for min del.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

De fleste menn mener seg være dominante....inntil de møter en likesinnet kvinne og oppdager hvor mye gøy to dominante kan ha sammen....

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

De fleste menn mener seg være dominante....inntil de møter en likesinnet kvinne og oppdager hvor mye gøy to dominante kan ha sammen....

Jepps, da kan man måle styrke...

Gjest Coolaid
Skrevet

...dominere? Herje med ei jente og ta kontroll? "Voldta" jenter? Lurer på dette fordi jeg selv tenner på å BLI dominert, men det ser dessverre ut til at en del menn faktisk ikke synes at dette er "ultimat" sex.

Hva sier dere?

Sier jatakk :) Men det er større frihet å få en jente som man kan "bruke" slik som man selv vil. Ikke nødvendigvis at det voldsomme aspektet eller motstanden hun gir som jeg tenner mest på, men heller det at man har noen man kan gjøre hva som helst med. Det tenner mer. Call me crayzeee. :pisk:

Skrevet

Klart det. Det er jo litt ekstra morsomt når du er nesten 2 meter og 100kg også. Bare å kaste rundt på jenta :)

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Ja, ihvertfall hvis vi bytter ut "voldta" med playrape.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jepps, da kan man måle styrke...

:Nikke:

Har ennå ikke møtt en Mann som ikke også har oppdaget at han har en liten side som synes det er helt, helt ok å slippe styringen og kontrollen innimellom.

Majoriteten av mennesker (underetegende inkludert) har begge sider inkludert, og det er til stor glede for begge.

- uansett er det det de smaleste grensene som er gjeldende.... alltid.

Skrevet

Hva sier dere?

Heldigvis, kan vi vel heller si, ettersom svært mange kvinner heller ikke synes det å bli "voldtatt" er ultimat sex.

Alle kan ikke like det samme. Det gjelder bare å finne en som har sammenfallende preferanser, og det burde ikke være umulig i ditt tilfelle.

• Liker 3
Skrevet

Alt med måte. Et par skal være jevnbyrdig i sengen, ellers blir det bare feil.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Alt med måte. Et par skal være jevnbyrdig i sengen, ellers blir det bare feil.

Noen liker å dominere, andre å bli dominert, noen begge deler.... man skal ingenting i sengen.. unntatt å være seg selv vel ?

Skrevet

Noen liker å dominere, andre å bli dominert, noen begge deler.... man skal ingenting i sengen.. unntatt å være seg selv vel ?

Man skal være jevnbyrdig. Eller vil du like å ha sex med en som ikke er deg jevnbyrdig i sengen? Dvs, da blir alt kun på en persons premisser?

Gjest Coolaid
Skrevet

Man skal være jevnbyrdig. Eller vil du like å ha sex med en som ikke er deg jevnbyrdig i sengen? Dvs, da blir alt kun på en persons premisser?

Det var lett å misforstå deg :) Selvsagt på begges premisser. Forstod deg slik at man verken skal være dominant eller underlegen...og det blir feil.... man kan godt ha en forhold der den ene er dominerende men selvfølgelig greit når den andre tenner på det.

Skrevet

Signerer denne. Særlig moro om man kan ha med en tredjepart også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...