Gå til innhold

Forkjølet i 3 uker!


nurse07

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er flere som opplever dette.. For ca 3 uker siden begynte jeg å føle meg sjaber, vondt i halsen og i kroppen generelt. Ble gradvis tettere i nese, bihuler, hoste, kjempevond hals.... Tre uker etter at symptomene startet, er jeg fortsatt ikke frisk. Er mye bedre, fungerer ok i hverdagen. Men har fortsatt vond hals, slapp og trøtt, tung i hodet og føler meg småsyk.

Er dette unormalt lenge? Har ikke vært til lege...tenker at det ikke vits, siden det sikkert skyldes virusinfeksjon og det da ikke kan behandles. Har også barn i barnehage som har hatt lignende syke, men de er friske nå.

Noen som kan svare på om det er normalt å være forkjølt så lenge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært forkjølet i 3 uker (i morgen), hoster fremdeles, fremdeles litt tett i bihulene og føler meg litt slapp. Tenker at det sikkert er virus siden det sitter i såpass.

Jeg har også hatt mistanke til at pollenallergi kan ha trigget forkjølelsen min, og at det kanskje er grunnen til at det har tatt lang tid.

Når det gjelder deg tenker jeg at det kan være en liten mulighet for at du har mycoplasma lungebettennelse. Ville vel tatt en tur til legen bare for å utelukke det, kanskje også sjekke om det kan være mononukleose...

uansett, god bedring!



Anonymous poster hash: 2569b...884
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...