Gå til innhold

Vondt under sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 18 år. Jeg er ikke jomfru, men er likevel ikke noe fan av å ha sex. Jeg blir kåt, oppgiret og vil egentlig ha sex, men jeg bare vil ikke likevel, rett og slett fordi det gjør vondt.
Det er ca. et år siden jeg hadde sex sist. Jeg har nå møtt en gutt jeg liker veldig godt som jeg vil ha sex med, men penisen hans er ikke akkurat liten, så jeg gruer meg litt. Jeg vet de fleste jenter tenker jo større jo bedre, men det gjør ikke jeg. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, kan det være fordi det går så lenge mellom hver gang jeg har sex? Jeg liker denne gutten og vil ikke gi ham et dårlig intrykk, og vil heller ikke måtte avslutte fordi jeg får vondt.
Nå er det så pass lenge siden at jeg ikke husker helt, men det kjentes av og til ut som om jeg skulle tisse på meg også, selv om jeg ikke måtte det. Jeg hater å ha det slik... Er det noen som vet hva det kommer av?Hva kan jeg gjøre for å få det bedre?

Anonymous poster hash: e5e59...562
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kun hatt sex et fåtall ganger?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det på akkurat samme måten, om det er en trøst!

Anonymous poster hash: 0038d...719
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ingen erfaring med denne typen problemer. De har uansett en psykisk eller fysisk årsak. Er det noe som du kan komme på i dine villeste fantasier som skulle påvirke deg psykisk?

AnonymBruker
Skrevet

Har du kun hatt sex et fåtall ganger?

Nei ikke egentlig, men det er med mellomrom

AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring med denne typen problemer. De har uansett en psykisk eller fysisk årsak. Er det noe som du kan komme på i dine villeste fantasier som skulle påvirke deg psykisk?

Nei ikke som jeg kan komme på..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei ikke som jeg kan komme på..

Er det selve penetreringen som er smertefull? Hva skjer i så fall om du prøver med et sex-leketøy eller lignende?

Skrevet

Jeg har det også slik. Er 26 år og har hatt utrolig mye sex. Eneste gangene vaginal sex er behagelig er dersom jeg har drukket alkohol. Ellers er det stort sett smertefullt og vondt, må alltid tisse selv om jeg tisser rett før sex eller avbryter underveis for å gå å tisse(vet det er turn off). Jeg kan også være kjempekåt i forkant, men det hjelper lite. Selve penetreringen er lite givende. Samme med fingring, bortsett fra at fingring er ennå verre.

Skrevet

Du kan jo ikke vite om det vil gjøre vondt hvis det er et år siden. Enten kan du ha sopp eller vestubulitt/vaginisme, uansett må du slappe av nedentil og ta det rolig i starten av samleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...