Gå til innhold

gratis konsultasjon-silikon, Bergen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle steder ser ut som å koste penger nå for å få på konsultasjon til silikon. Jeg vil gå et sted der det er gratis, i Bergen, siden jeg allerede har brukt 800kr på konsultasjon men endte opp uten oprasjon.

Jeg tror fanamedisinske var gratis før, men nå koster det også penger.

Anonymous poster hash: 0f2b6...b8b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forskjellen er om du snakker med en sykepleier som jobber som salgskonsulent, eller kirurgen som faktisk skal utføre jobben.

Snakk aldri med andre enn de som skal gjøre jobben på deg.

Dette er samme hvilken operasjon du skal ha. Jeg tok laser og ville ikke falt meg inn å lyttet til andre enn kirurgen.

Endret av Wonders
AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen er om du snakker med en sykepleier som jobber som salgskonsulent, eller kirurgen som faktisk skal utføre jobben.

Snakk aldri med andre enn de som skal gjøre jobben på deg.

Dette er samme hvilken operasjon du skal ha. Jeg tok laser og ville ikke falt meg inn å lyttet til andre enn kirurgen.

snakker man ikke md kirugren uansett? Hvordan vet man hvem man får snakke med når man bestiller time?

Anonymous poster hash: 0f2b6...b8b

AnonymBruker
Skrevet

Alt her i verden koster. Om du har råd til en silikonoperasjon, så har du vel råd til 500 kroner for konsultasjon. Det er EN DEL av hele prosessen.

Anonymous poster hash: 7c3fe...d61
AnonymBruker
Skrevet

200-500 er ikke dyrt for en så stor operasjon til 30-40.000. Dette burde du kunne ta deg råd til.

Anonymous poster hash: 0ee3a...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...