heihei123 Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 - Hvor går den? - Hvem drar du sammen med? - Hvilken prisklasse? (billig, medium eller dyr)
Dreamworld Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 (endret) Russland sammen med Pappa og hans nye kone og med sønnen til henne og vi skal bo hos dem. Ganske dyrt tror jeg, betaler ikke fly selv. Skal du noen plass på ferie i sommer? Endret 31. mai 2014 av Dreamworld
heihei123 Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2014 Russland sammen med Pappa og hans nye kone og med sønnen til henne og vi skal bo hos dem. Ganske dyrt tror jeg, betaler ikke fly selv. Skal du noen plass på ferie i sommer? Jeg må se an jobb først, men det blir sikkert en ferie mot slutten av ferien Russland høres spennende ut! Hvor lenge skal dere være?
Chanchan Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Hovefestivalen! Og kanskje en billig restplasstur i August. Skal prøve å holde budsjettet så lavt som mulig fordi mastercardet må nedbetales...
Dreamworld Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Jeg må se an jobb først, men det blir sikkert en ferie mot slutten av ferien Russland høres spennende ut! Hvor lenge skal dere være? Ja, blir godt det da 3 uker tror jeg det var
QueenAwesome Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Jeg skal rundt i store deler av Europa på Interrail, med kjæresten og en vennegjeng. Det er vel billig egentlig, men svir i en fattig student sin lomme. 1
Kraula Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 USA, alene, medium (billigere da jeg bor stort sett bor hos folk jeg kjenner, men må likevel legge ut en del på reisinga omkring).
elvital Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 En uke på Kreta med kjæresten, og det blir så billig som mulig tur for begge sin del.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Sverige med campingvogn. Mann, våre to barn og mine foreldre. Ikke alle i samme vogn ;-) tenker 2 uker, men tar det litt som det kommer. Vil tro det blir middels dyrt til billig. Usikker på hva som regnes som dyrt/billig. Gleder meg vilt til ferie, for oss er det ferie med vogn som er livet. Uansett hvor Harry det er :-pAnonymous poster hash: 20091...5f8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Først på camping på Vestlandet. Tur på Galdhøpiggen og tur på Trolltunga, med mann og tre barn. Så fly til Færøyene, med mann, tre barn, svigers og svoger. Ok pris med fly og leiebil. Bor privat. Så er det musikk festival akkurat der vi skal bo den helgen vi kommer bort. Håper på en tur til Hårteigen på tidlig høst. Skal på Finse og gå på Rallarvegen nå i juni. Anonymous poster hash: ba8b2...809
Anglofil Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 Hvor går den? Går til Molde, Tallinn og Alanya (Tyrkia). Blir fire netter i Molde i juli, skal blant annet innom jazzfestivalen. Deretter blir det to netter i Tallinn. I midten av august reister vi bort i to uker til Tyrkia. Hvem drar du sammen med? Reiser med samboeren min. Hvilken prisklasse? (billig, medium eller dyr) Jeg vil si medium. Bruker rundt 30-35000 kr på disse tre turene til sammen. Mvh Yvonne
Aviale Skrevet 2. juni 2014 #12 Skrevet 2. juni 2014 Paris og flere steder i Italia (Roma, Cinque Terre, Pompeii, Venezia). Reiser alene for første gang, veldig spent på det! Har ingen venner som har tid/råd/lyst til å bli med, og alternativet er å kjede seg til døde alene i 3 uker. Mye bedre å ta en tur Er vel billig, ca 15 000, men er student, så det er dyrt nok for meg.
Crizpo Skrevet 2. juni 2014 #13 Skrevet 2. juni 2014 Skal til Barcelona med kjæresten Medium prisklasse.
Gjest Linaria Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Interrail med samboer. Det blir ganske lav prisklasse per dag, men det blir ganske lenge så til sammen kommer det til å koste litt, men vi skal bo på hostel og spise billig i hvert fall
Kjetil E Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 - Hvor går den? - Hvem drar du sammen med? - Hvilken prisklasse? (billig, medium eller dyr) Skal ha med meg min mor til London, standard turistklassehotell. Så skal jeg på cruise på Göta kanal, dette er en meget dyr tur.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 Nord-Italia i 3 uker.(skal bo litt forskjellige plasser) Reiser med mann og barn. Tror prisen blir medium +, da vi har lagt innn enkelte ganske dyre hotellovernattinger, men de fleste koster ikke så mye. Anonymous poster hash: 4b7c9...024
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Jeg reiser for å jobbe frivillig et sted i Asia, sammen med en god venninne. Vi blir borte i 5 uker. Dette ble ganske dyrt, rundt 25000 kr inkludert flybilletter, kost og losji. Lommepenger er ikke medregnet. Gleder meg veldig! !Anonymous poster hash: 795c4...d83
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #18 Skrevet 3. juni 2014 Først skal jeg ha sommerjobb noen uker (allerede begynt) før jeg skal ha 4 uker fri. Da blir det først en langhelg i Amsterdam med samboeren min, prisen blir vel middels; ca 8 000 tilsammen for fly og hotell om jeg ikke husker feil. De andre ukene vet vi ikke helt hva det blir til, men kanskje bilferie i Norge Anonymous poster hash: 31a16...f59
pluttipott Skrevet 8. juli 2014 #19 Skrevet 8. juli 2014 - Hvor går den? - Hvem drar du sammen med? - Hvilken prisklasse? (billig, medium eller dyr) - Kreta, Rethymnon - Mamma og søstra mi (jentetur) - Medium prisklasse
Cecee Skrevet 8. juli 2014 #20 Skrevet 8. juli 2014 Orlando, Florida :D Jeg drar sammen med kjæresten min + familien hans. De har hus der. Vi betaler jo ikke for hotell, men flybillettene var ganske dyre.. og vi har planer om å gå ut og spise og shoppe masse! Så det blir en dyr ferie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå