Gå til innhold

Hva skjer med folk da? ;S


xeno

Anbefalte innlegg

Hei.

Har vært liten tur til byen no, spiste is på stortorvet i Fredrikstad.

Så ser jeg folk som bruker shorts, t-shorte det er greit.

Men hva i svarte, er dem blinde eller, så bruker de sokker som er nesten til knærne, eller litt mindre sokker.

Sokker hvor det er mulig å kjøpe noen av sport butikkene.

Vet kanskje andre folk at man skal bruke lave sokker som er ikke synlige eller de som er korte, hvis dem bruker shorts ute med sommersko??...

Har også sett, at noen går i jakke hallloo i kjempe sola ute, å herregud fikk bare nesten hjertestans på det.

Det er så varmt her i Fredrikstad, at man begynner bare å svette litt, hvis man sitter litt for mye i sola.

Somaliske kvinner, har ikke imot til dem, og er det ikke litt alt for varmt? Når de bruker store svarte greier over hele seg. Men finnes det ikke noen annet, hvor de muslimske kvinner kan ha på seg noe som er kort til sommeren.

Er det noen som har opplevd, det jeg har gjort eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det passer på noen men det er alt for varmt for det nå ja.. haha, hvorfor ikke gå med bukse like godt da? Noen er virkelig merkelige ja..

Og dette med somaliske kvinner, jeg har heller ikke noe imot dem men tenker også

på at dem på koke noe helt forferdelig under de klæra dem har på seg. og i tilleg ha "lue"

på en glo varm sommer dag.

Endret av Dreamworld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt enig med deg da om somaliske kvinner jahhh. Omg da, og dem lukter ikke så særlig godt da. Når dem kommer til butikkene!! Alltid har jeg sett at, dem må spraye på ekstra godt etter at dem har vært ib butikkene.

Er det ikke rart da :S Bruker dem shampo når dem dusjer eller? Eller bruker dem å handle i Somaliske produkter osv.

Har også sett med mine øyner, at folk også går i bukser kokende dager ja :S omg

Det passer på noen men det er alt for varmt for det nå ja.. haha, hvorfor ikke gå med bukse like godt da? Noen er virkelig merkelige ja..

Og dette med somaliske kvinner, jeg har heller ikke noe imot dem men tenker også

på at dem på koke noe helt forferdelig under de klæra dem har på seg. og i tilleg ha "lue"

på en glo varm sommer dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, lurer også på om dem bruker shampo når jeg kommer inn på bussen med en haug av dem og det stinker.. men det må nok være pga. alle lakenene og genserene dem har på seg.. :O

men vil tro også dem bruker karri og ansjos til parfyme og shampo..



Anonymous poster hash: 6e996...2f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvorfor så fryktelig opptatt av hva andre har på seg?

Det er varmt. Ja, men så deilig da at det går ann å kle av seg litt.

La nå folk få kle seg slik det passer dem, ikke irriter på deg magesår og ukledelige sinnarynker fordi ikke alle spør deg om hvordan de burde kle seg.

Fre'kstad er en liten by. La nå folk få kle seg slik det passer dem, sommeren er for kort og variasjonene er for mange til å la tiden gå med til å irritere seg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men, blir så forbanna da.

Og sommeren her i Fredrikstad er ikke kort skal jeg bare si deg. Varmere plass finner du ikke i noen av byene i Norge. Kan love deg hvor mye du vil, t.o.m har jeg vært i andre byene langt fra Fredrikstad, der var varmen kortere.

"Fre'kstad er en liten by"

Det er den ikke, 80000 med befolkning, og den stiger for hvert år. Selvfølgelig kan jeg ikke kalle Fredrikstad for storby men den er i middels.

Hvorfor så fryktelig opptatt av hva andre har på seg?

Det er varmt. Ja, men så deilig da at det går ann å kle av seg litt.

La nå folk få kle seg slik det passer dem, ikke irriter på deg magesår og ukledelige sinnarynker fordi ikke alle spør deg om hvordan de burde kle seg.

Fre'kstad er en liten by. La nå folk få kle seg slik det passer dem, sommeren er for kort og variasjonene er for mange til å la tiden gå med til å irritere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fryser hver dag, vil ha meg frabedt stygge blikk bare fordi jeg har jakke på så jeg skal slippe å være kald. Glo på now annet.

Anonymous poster hash: 999c7...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du burde gå bort til dem og si fra: Hei, du ditt bæsjetryne, hvorfor i helvete går du med jakke i denne varmen??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja men, blir så forbanna da.

Og sommeren her i Fredrikstad er ikke kort skal jeg bare si deg. Varmere plass finner du ikke i noen av byene i Norge. Kan love deg hvor mye du vil, t.o.m har jeg vært i andre byene langt fra Fredrikstad, der var varmen kortere.

"Fre'kstad er en liten by"

Det er den ikke, 80000 med befolkning, og den stiger for hvert år. Selvfølgelig kan jeg ikke kalle Fredrikstad for storby men den er i middels.

Jeg er lokalkjent i din by, xeno, og mener hvert ord jeg sier.

- ikke undervurder meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da :)

Kanskje vi kan ta oss tur på caffe, og prate om mye rart he he :)

Undervurdere ikke nei :)

Jeg er lokalkjent i din by, xeno, og mener hvert ord jeg sier.

- ikke undervurder meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Så koselig da :)

Kanskje vi kan ta oss tur på caffe, og prate om mye rart he he :)

Undervurdere ikke nei :)

Med glede :)

Akkuart nå bor jeg et annet sted i landet, men det er ferie snart og da vil jeg befinne meg i nærheten av din by.

Jeg er svært glad i din by :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...