Gå til innhold

Effektivt og naturlig flåttmiddel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen bra tips? Helst noe som ikke stinker ;)

Anonymous poster hash: ee85d...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fins ikke.

Ikke vits å svare når du ikke har peiling :)

Anonymous poster hash: ee85d...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vits å svare når du ikke har peiling :)

Anonymous poster hash: ee85d...116

Jeg har peiling og svaret er at det finnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som funker er å bruke klær med lange armer/ben og sjekke seg for flått ofte.



Anonymous poster hash: a8d09...07e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve armbånd med ravsteiner. Jeg har ikke noe tro på det, men det stinker i allefall ikke.



Anonymous poster hash: a8d09...07e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har peiling og svaret er at det finnes ikke.

Bitch, please. Et kjapt google-søk viserat du tar feil.

Er det noen som har oppskrift på flåttmiddel?

Anonymous poster hash: ee85d...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitch, please. Et kjapt google-søk viserat du tar feil.

Er det noen som har oppskrift på flåttmiddel?

Anonymous poster hash: ee85d...116

Vil ikke et kjapt google-søk gi deg en oppskrift?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke et kjapt google-søk gi deg en oppskrift?

Har du virkelig ingenting å komme med? Det er vel en selvfølge å google etter oppskrifter, men jeg vil ikke smøre hvitløk og stink på huden, det er mulig noen på kg har funnet ut en effektiv og mild oppskrift.

Tenker å blande påføre sitronvann og bruke en eller annen olje, f.eks peppermynte. Noen som har prøvd dette eller lignende? :)

Anonymous poster hash: ee85d...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig ingenting å komme med? Det er vel en selvfølge å google etter oppskrifter, men jeg vil ikke smøre hvitløk og stink på huden, det er mulig noen på kg har funnet ut en effektiv og mild oppskrift.

Tenker å blande påføre sitronvann og bruke en eller annen olje, f.eks peppermynte. Noen som har prøvd dette eller lignende? :)

Anonymous poster hash: ee85d...116

Nei. Tre sokkene over buksen, så er du bra beskyttet på bena i hvertfall.

Husk at eteriske oljer (dersom det er peppermynteolje du tenker å bruke) ikke skal brukes rett på huden uten å tynnes veldig mye ut med en annen olje (f.eks valnøttolje) Om du får sitronvann til å blande seg med peppermynteolje vet jeg ikke. Men du tenker kanskje på peppermynte som i peppermyntete? Dette har jeg ingen erfaring med.

Eddik jager forøvrig katter bort, men jeg vet ikke om eddiken jager flåtten.

Anonymous poster hash: 0c149...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tre sokkene over buksen, så er du bra beskyttet på bena i hvertfall.

Husk at eteriske oljer (dersom det er peppermynteolje du tenker å bruke) ikke skal brukes rett på huden (dette gjelder alle eteriske oljer) uten å tynnes veldig mye ut med en annen olje (f.eks valnøttolje) Om du får sitronvann til å blande seg med peppermynteolje vet jeg ikke. Men du tenker kanskje på peppermynte som i peppermyntete? Dette har jeg ingen erfaring med.

Eddik jager forøvrig katter bort, men jeg vet ikke om eddiken jager flåtten.

Anonymous poster hash: 0c149...24d

Anonymous poster hash: 0c149...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tre sokkene over buksen, så er du bra beskyttet på bena i hvertfall.Husk at eteriske oljer (dersom det er peppermynteolje du tenker å bruke) ikke skal brukes rett på huden uten å tynnes veldig mye ut med en annen olje (f.eks valnøttolje) Om du får sitronvann til å blande seg med peppermynteolje vet jeg ikke. Men du tenker kanskje på peppermynte som i peppermyntete? Dette har jeg ingen erfaring med.Eddik jager forøvrig katter bort, men jeg vet ikke om eddiken jager flåtten. Anonymous poster hash: 0c149...24d

Flåtten finneralltid en måte/steder å bite seg fast på hos meg. Snurper sammen buksen, tart-skjorta nedi, likevel er det flere småbeist om kvelden.

Tenkte å påføre sitronvann først og så forsegle med en olje. Vet eteriske oljer er konsentrat og må blandes ut, mint, eucalyptus o.l var oljer som gikk igjen i oppskriftene( i tilleggtil ulike krydder). Skeptisk til eddik

Anonymous poster hash: ee85d...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...