Skilpadden Skrevet 1. juni 2014 #21 Skrevet 1. juni 2014 Fordi jeg har funnet ut at jeg ikke kan elske noen, eller la andre elske meg, før jeg kan fullstendig lære å elske meg selv
Alonzo Skrevet 1. juni 2014 #22 Skrevet 1. juni 2014 Jeg veit jeg kan elske noen, men tror ikke noen kan elske meg...trist...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #23 Skrevet 1. juni 2014 Artig tråd. Må bare få skyte inn at flere av dere som skriver under nick at dere er single, er også dere som ofte går hardest ut i en diskusjon her inne. Det er plent umulig å få dere til å tone flagg selv om dere skjønner at derer tar feil. Da går dere over til latterliggjørelse og også kallenavn... Kan det ha en sammenheng med at dere er single? Og at dere kanskje har vært det lenge? Mulig det sitter igjen en bitterhet i dere som kommer til syne her? Dette er seriøst ment. Svarer dere krasst på det, kan dere jo tenke selv... Anonymous poster hash: 2e7df...d6c
Gjest Ung tøff mann Skrevet 1. juni 2014 #24 Skrevet 1. juni 2014 Artig konklusjon. Men nei, det tror jeg ikke. Ikke nødvendig i hvert fall. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #25 Skrevet 1. juni 2014 Var for å kunne komme med dette poenget du lagde tråden og da regner jeg med? Anonymous poster hash: b8554...ed2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #26 Skrevet 1. juni 2014 Var for å kunne komme med dette poenget du lagde tråden og da regner jeg med? Anonymous poster hash: b8554...ed2 Hvilket poeng snakker du om? Og er det ts som har poenget du snakker om? Anonymous poster hash: 2e7df...d6c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #27 Skrevet 1. juni 2014 Jeg er ganske ung og synes det er for tidlig til å skaffe seg samboer/giftemateriale enda. Liker godt at jeg slipper å tenke på noen andre når jeg skal gjøre noe, finne på noe osv. Føler også at jeg ikke er klar for noe sånt enda, da det henter med seg mye ansvar og man må være så voksen. Kjenner til folk som er 22-21-23 som er forlovet og giftet seg, det synes jeg er altfor tidlig! Man må leve litt for seg selv før man begynner å leve for andre. Samtidig har jeg ikke funnet noen jeg er blitt ordentlig forelska i enda, men jeg har ikke prøvd heller. Anonymous poster hash: bd24f...b00 1
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #28 Skrevet 1. juni 2014 Hvorfor vil dere ikke ha en partner? Hva har dere fokus på i livet i stedet for giftemål/samboerskap etc? Har dere barn/lyst til å adoptere? Selv vil jeg ikke gifte meg eller ha barn. Synes den friheten er god - jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil her i livet, når jeg selv vil. Deilig.Anonymous poster hash: 431c1...788 Pr idag leter jeg ikke etter en ny kjæreste, men det er mest fordi jeg ble singel i fjor høst og jeg føler jeg trenger tid alene for å bli mest mulig ferdig med det og ta vare på meg selv. Jeg kommer ikke til å gifte meg/bli samboer igjen, jeg foretrekker å bo alene. Og jeg er for gammel til å få barn nå føler jeg. Men jeg ser ikke bort fra å bli kjæreste igjen da. En vakker dag, om det skulle skje.
Rapunzel_ Skrevet 1. juni 2014 #29 Skrevet 1. juni 2014 Jeg elsker at jeg kan gjøre akkurat som jeg vil, når jeg vil, uten å måtte ta hensyn til en partner. Når det er sagt, så ønsker jeg ikke å være singel for resten av livet. Vil finne en mann jeg kan stifte familie sammen med. MEN, jeg er ikke på konstant jakt etter denne mannen. Jeg lever livet som det er, tar ting som det kommer, og så regner jeg med at den rette dukker opp innen rimelig tid
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. juni 2014 #30 Skrevet 1. juni 2014 Gidder ikke Dessuten hater jeg datingprossesen, vil ikke. Jeg klager ikke da, klarer meg fint alene. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå