AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 For noen år siden hadde jeg veldig dårlig råd og var nødt til å ta opp et forbrukslån. Det endte med 140000. Jeg betaler 2700 hver måned over 8 år. Er dette mye? Er det mulig å forhandle med renter? Jeg har mulighet til å betale litt mer pr. måned og kanskje få betalt det ned på kortere tid? Har ikke peilig på dette. Anonymous poster hash: 01db3...ddb
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Du kan selvsagt prøve å forhandle med dem om renten. Hvilken rente har du i dag? Er hele gjelden hos samme kreditor? Om du kan betale mer enn du gjør i dag er det jo ikke noe å tenke på, betal det ned så fort du kan så du er kvitt det.Anonymous poster hash: 0c460...4ce
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Hvis du har betalt punktlig den siste tiden kan det lønne seg å sende en mail til banken og spørre om du kan få lavere rente. Der jeg jobber setter vi ofte ned renten på eksisterende kunder med god historikk. I de aller fleste banker kan du fint betale inn ekstra når du vil, løpetiden blir da automatisk redusert. Anonymous poster hash: 240d5...3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå