AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 en dame er åpen for sex/ initiativ? Anonymous poster hash: 70b2f...596
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Vel, det merker man. Anonymous poster hash: f0d98...611 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Vel, det merker man. Anonymous poster hash: f0d98...611 detaljer takk.Anonymous poster hash: 70b2f...596
Gjest Lille-pus Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Er ikke alle damer åpne for for sex? Jepp, - med ikke med alle andre mennesker. 4
studerende Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Det gjør vi ikke alltid. Ofte blir tegnene tolket helt feil f.eks er har jeg vært i situasjoner der dama har vært veldig sjenert pga at hun likte meg, men jeg tolket det til at hun ikke ville ha noe å gjøre med meg. Noen av oss er altså kronisk dårlige til å ta hint. Dersom du er interessert i en mann vil jeg anbefale deg å ta initiativ selv i stedet for å håpe på at han skal bli tankeleser.
Sapientia Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Jeg er så glad for at jeg slipper sånne gjetteleker lenger! For det er ikke alle menn det er lett å bli klok på heller
Gjest HarryDotter Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Det gjør vi ikke alltid. Ofte blir tegnene tolket helt feil f.eks er har jeg vært i situasjoner der dama har vært veldig sjenert pga at hun likte meg, men jeg tolket det til at hun ikke ville ha noe å gjøre med meg. Noen av oss er altså kronisk dårlige til å ta hint. Dersom du er interessert i en mann vil jeg anbefale deg å ta initiativ selv i stedet for å håpe på at han skal bli tankeleser. Hehe...sånn er jeg også. Tar ikke hint om det stod om livet Men de negative hintene.....DER er jeg god 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Jeg drev å flørta en hel del med min nåværende kjæreste noen måneder før vi ble sammen, egentlig helt uskyldig siden jeg aldri turte å ta noe intiativ til tross for at jeg likte henne veldig godt, en dag inviterte hun meg med hjem for å se på film, bare vi to (vi hadde kun møttes med felles venner tidligere) jeg begynte å ane at noe var på gang når hun kysset meg mens vi så på film og etterpå spurte om jeg ikke ville overnatte. Noen menn er tregere enn andre, og jeg vil tørre å påstå at jeg muligens er en av de tregeste. Anonymous poster hash: d20a0...ed5 2
Tøytigern Skrevet 31. mai 2014 #10 Skrevet 31. mai 2014 Man merker ikke at du er åpen for sex uten at du gjør tilnærmesler ved å vise interesse for han ,snakke hyggelig med han, lett berøring og øyekontakt. Inviterer du han hjem i en sånn setting, er det ganske tydelig hva du er åpen for.
Tøytigern Skrevet 31. mai 2014 #11 Skrevet 31. mai 2014 Hehe...sånn er jeg også. Tar ikke hint om det stod om livet Men de negative hintene.....DER er jeg god Kanskje du har dårlig selvtillit? Noen tror jo ikke at kvinner kan være intressert i akkurat dem (she's out of my league) og sånne tanker.
Gjest Eurodice Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 Er ikke alle damer åpne for for sex? Ikke alle. Uansett må de rette omstendigheter være til stede.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #15 Skrevet 31. mai 2014 er hun våt mellom beina er hun alltid klar for sex. Men så er det slik at det ikke er så gentlemanaktig å sjekke om hun er våt.. Anonymous poster hash: 608ba...0fb
Gjest HarryDotter Skrevet 31. mai 2014 #16 Skrevet 31. mai 2014 (endret) Kanskje du har dårlig selvtillit? Noen tror jo ikke at kvinner kan være intressert i akkurat dem (she's out of my league) og sånne tanker. Ja du har nok et poeng der faktisk. Jeg har fått et par klaps i hode av kompiser etter at jeg har prata med damer og bare går etter en hyggelig samtale. -"WTF man! Merket du ikke at hu var klar?!?"- Jeg tror bare at de er pratesyke og hyggelige......haha. Så utrolig ør Endret 31. mai 2014 av HarryDotter
Tøytigern Skrevet 31. mai 2014 #17 Skrevet 31. mai 2014 Ja du har nok et poeng der faktisk. Jeg har fått et par klaps i hode av kompiser etter at jeg har prata med damer og bare går etter en hyggelig samtale. -"WTF man! Merket du ikke at hu var klar?!?"- Jeg tror bare at de er pratesyke og hyggelige......haha. Så utrolig ør God du har noen kompiser som prøver å dunke litt vett i deg. Prøv å komme litt lenger med henne etter prating og sosialisering først -og bli avvist, heller enn å gå glipp av noe som kan bli veldig bra.
Cruulen Skrevet 31. mai 2014 #18 Skrevet 31. mai 2014 er hun våt mellom beina er hun alltid klar for sex. Men så er det slik at det ikke er så gentlemanaktig å sjekke om hun er våt.. Anonymous poster hash: 608ba...0fb Trenger vel ikke å sjekke, det bør holde å gå rundt med en bøtte vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå