Gå til innhold

Han burde tilfredsstille meg ihvertfall

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har gått på en smell og er sykemeldt. Det har vært mye jobb og ansvar og vi rundt har vel ventet på at han ville møte veggen en dag.

Jeg forstår og støtter så godt jeg kan. Men jeg er fryktelig frustert fordi vi ikke har hatt sex på mange uker. Han får ikke reisning rett og slett.

Jeg skjønner at han er sliten og sånn men jeg syns godt han kunne tilfredsstille meg selv om han ikke får det til selv.

Han kunne jo slikke og fingre meg ihvertfall.

Jeg har stilt opp mange ganger når jeg har hatt mens freksempel og sugd han.

Hvorfor kan ikke han gjøre det samme for meg ?

Mannfolk !!

Anonymous poster hash: 8d377...ddc

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

tilfresstil deg selv og slutt å klag.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 5
Skrevet

Jeg syns ikke det minste synd på deg og håper du troller..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har gått på en smell og er sykemeldt. Det har vært mye jobb og ansvar og vi rundt har vel ventet på at han ville møte veggen en dag.

Jeg forstår og støtter så godt jeg kan. Men jeg er fryktelig frustert fordi vi ikke har hatt sex på mange uker. Han får ikke reisning rett og slett.

Jeg skjønner at han er sliten og sånn men jeg syns godt han kunne tilfredsstille meg selv om han ikke får det til selv.

Mannfolk !!

Så jævlig egoistisk du er.

La nå mannen få komme seg til hektene igjen uten at du skal mase på han om sex.

Du er jo passe dum om du tror han gjør dette med vilje.

Anonymous poster hash: 4cab2...18e

• Liker 2
Skrevet

Han er sykemeldt fordi han har gått på en smell. Det kan ikke sammenlignes med at du har mensen. La ham være i fred så han kan komme til hektene igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor hakker alle på meg ?

Jeg har like lyst på sex forde om han er sliten.

AnonymBruker
Skrevet

Dump han. Finn heller en mann som ikke bryr seg om egen helse og velvære, vi har nok av de her i landet.

Anonymous poster hash: 2f658...cb7
Gjest Linneah2013
Skrevet

Mannfolk !!

Fy for en egoist du er, stakkars mann

Skrevet

Du lar han komme seg til hektene igjen og så fikser du tilfredsstillelsen av deg selv.

Det eneste han burde nå som han er gått på en smell er å ta vare på seg selv godt nok til at han kommer seg ovenpå igjen, det er ingen plikt å ha sex med deg, men noe man skal gjøre av lyst. - Akkurat nå har han ikke lyst og om du maser kommer det nok til å ta lang tid før han får lyst igjen. Masing om sex er totalt avtennende.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Fy for en egoist du er, stakkars mann

Når en mann maser om sex ustanselig mens man selv er dødssliten av mangel på søvn gjennom lang tid, er han egoistisk, eller plikter man å tilfredsstille ham?

• Liker 1
Gjest Linneah2013
Skrevet

Når en mann maser om sex ustanselig mens man selv er dødssliten av mangel på søvn gjennom lang tid, er han egoistisk, eller plikter man å tilfredsstille ham?

Hvis en person maser om sex når partneren er syk, utslitt så ja, da en man egoistisk. Gjelder begge kjønn....

Gjest Nightwich
Skrevet

Jeg skjønner frustrasjonen men du burde ha såpass forståelse om omtanke for mannen din at du lot han slippe sex mas nå. Det vil ikke få han raskere tilbake heller. Tvert imot !!

Jeg har mensen nå og har så smerter at jeg sliter med å gå oppreist og hadde klikka hvis ikke mannen min viste forståelse for at jeg ikke orker sex disse 5 dagene.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare gjøre det selv?

Anonymous poster hash: 379ea...abd
Gjest Malanthor
Skrevet

Dette her må være tull, hvis ikke så er TS er skikkelig hespetre. :fnise:

Skrevet

Tilfredsstill deg selv. Har du ikke lært deg hvordan enda, er det kanskje på tide.

At du tilfredsstiller han når du har mensen kan ikke sammenlignes, i hvert fall ikke om du er som meg. Jeg nyter både å suge og bruke hånda på min samboer. Sånn som din samboer har det nå vil det neppe gi han noen glede å slikke eller fingre deg.

Skrevet

Mannfolk !!

Du kan umulig være seriøs!

Samboeren din har gått på en smell, han er utslitt, og det du tenker på er at han ikke makter tilfredstille deg?!?!

Herlighet!

Gjest Snuppi
Skrevet

Dette må da være trolleri!

Jeg nekter å tro at noen kan være så lite forståelsesfull og empatiløs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...