Gå til innhold

Syk - noen tanker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal til legen på mandag om jeg ikke er bedre, men jeg tenkte å lufte litt tanker her inne fram til da, og håper dere kan hjelpe meg.

Jeg hadde halsbetennelse + høy feber i forrige uke fra mandag til torsdag. Jeg hadde kun utrolig vondt i halsen og nedsatt allmenntilstand. Følte meg bedre på fredag morgen, og jeg dro på jobb. Da hadde jeg kun en liten hoste igjen.

Utover dagen ble stemmen min helt hes. På kvelden ble jeg tett i høyre nesebor + at jeg fikk en smerte over neseryggen mot tårekanalen. I løpet av natten har jeg blitt helt tett på høyre siden, og øyet mitt var helt sammenklistret med puss i dag tidlig. Stemmen min er HELT borte. Det gjør også veldig vondt når jeg lener meg framover.

Noen tanker? Jeg føler meg i OK allmenntilstand, men det virker ikke helt som om jeg er på bedringens vei nå :fnise:



Anonymous poster hash: 44f91...790
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting til: jeg blødde neseblod natt til fredag også, for nesa mi føltes så utrolig tørr. Kan også legge til at når jeg snyter meg, så kommer ikke snørret fra "ytterste" nese, men det føles ut som om det kommer from way back… og det er nesten litt gulgrønt med blod i. Litt ekkel detalj, men det kan kanskje være til hjelp!



Anonymous poster hash: 44f91...790
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som

1. Forkjølelse

2. Influensa

Ta noe paracet fordelt ut over dagen. Med tett nese kan du prøve nesespray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vanlig influensa eller forkjølelse utfra hvordan jeg kjenner meg selv. For jeg er ikke tett i nesa ellers. Det er en veldig merkelig tetthet, som føles ut som ligger ganske langt bak, og jeg snufser ikke heller. Når jeg har influensa eller forkjølelse, pleier jeg å være veldig utslått, tett i hodet, vondt i ledd, mer symptomer osv, men jeg føler meg ganske ok nå utenom stemmen, ene neseboret og øyet.

Anonymous poster hash: 44f91...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bihulebetennelse, pollen.

Det kan være mangt, lege trenger man generelt sjeldent men better be safe than sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...