AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Hei alle sammen! Jeg satt inn p-staven for to dager siden, og har skrekkelig vondt i hele armen. Selve inngrepet var ikke spessielt vondt, men fikk straks skarpe smerter ved bevegelse og berøring av armen. Har vell tenkt at det er normalt med litt smerte, det er jo et åpent sår og et fremmedlegme i armen, men jeg begynner og stresse litt. Har noen der ute erfaringer med dette som de vil dele? Er dette normalt, eller bør jeg rett og slett kontakte legen? På forhånd takk for alle svar Anonymous poster hash: 84c0c...909
Vinduskarmen Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Jeg hadde veldig vondt et par dager etter, kanskje så mye som 7 dager. Fikk et ganske kraftig blåmerke, og det gjorde vondt når jeg kom borti det. Selve såret er jo ikke spesielt stort. Mitt var et halvt knappenålshode. Høres ut som om det du beskriver er normalt.
Pixxie Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Hadde også øm arm i et par dager. Vent noen dager til og hvis det ikke går over så kan du ringe å høre
OppNedPåAlt Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Jeg fikk et svært blåmerke som varte i nesten to uker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå