Gå til innhold

Jeg vil..jeg vil..jeg vil !


Sirisa

Anbefalte innlegg

Men jeg får det ikke til :cry: Ikke så veeeldig viktig, men hadde vært kjekt å ha et bilde på profilen da :-)

Hadde et jeg likte godt, men det var altfor stort...har forminsket det..hehe..nå ser det mest ut som et frimerke, men er fortsatt for stort i størrelsen :-(

Næh, jeg får finne meg noe annet isteden ! Har sett flere fine på andre profiler her, men er vel ikke så populært å "låne" bilde :-?

Nå fikk jeg iallefall slått to fluer i en smekk...eller var det 3 ...testet hvordan det funker å skrive innlegg her..."survet" over bildet jeg ikke fikk til...;samt luftet tanken om å "låne" ett :)

Ha en fin dag !

Sirisa

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan får jeg lagt inn slikt bilde/avartar?

Mvh Trine Lill

Hei Trine Lill !

Klikk på profilen din....gå nedover og finn der hvor du kan laste inn Avatar/bilde.. ... Det jeg syntes var vanskelig var å finne et bilde i passende størrelse...som ble godtatt . ...jeg hadde ikke noe på pc, så jeg tok meg en tur på nett og tittet på animasjoner :)

Fant denne tenkende papegøyen..og sjekket at størrelsen på avataren var innenfor de rammer som KG har satt.. kopierte bildet på pc og overførte det til linken hvor jeg kan legge inn Avatar..(i profilen)

Vips...så var det greit :)

Vet ikke om dette var til noe hjelp...; håper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å komme med et lite tips:

Det er veldig enkelt å forminske størrelsen på et bilde du ønsker å bruke. Har du installert Microsoft Office pakke, så er det et program der du kan bruke (det er det jeg bruker)- Microsoft Picture Manager heter det tror jeg- og da går du bare på bilde-komprimer-komprimer til e-post format. Da skal det ikke overstige tillatt kb for avatarer.

Finnes masse andre programmer å bruke, men har ikke selv gjort det i andre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Viva

Jeg har ikke Microsoft Office pakken, men har forsøkt meg med et fotoprogram jeg har..men er sånn passe "grønn" på det også...så TTT ( Ting Tar Tid) :sjarmor:

Takk for tipset anyway...sikekrt andre som leser og får bruk for det

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...