Gå til innhold

Knulling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor skjer det?

Anonymous poster hash: d2e44...a01

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Vanligvis fordi mannen snubler å stikker kuken i et hull, noen ganger er hullet en eksospotte, andre ganger et hull i et tre, men noen ganger er hullet en vagina eller rompehull og da blir det knullings.

• Liker 6
Skrevet

Fordi det er moro, sannsynligvis.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Fordi det er moro, sannsynligvis.

Ikke om du gjør det riktig, da er det vondt, farlig og blodig.

Skrevet

Ikke om du gjør det riktig, da er det vondt, farlig og blodig.

Ikke les om sex på kåge, du mister troen på menneskeheten. :opplyser:

• Liker 4
Gjest Ung tøff mann
Skrevet (endret)

Life without women would be a pain in the ass, literally..

Endret av Ung tøff mann
  • Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

hvorfor skjer det?

Anonymous poster hash: d2e44...a01

Fordi man blir tiltrukket av hverandre vil jeg tro.

• Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet

Fordi de er ekle homser. Derfor! Blir kvalm med tanke på det. Usj.

Skrevet

Om jeg hadde vært religiøs ville jeg nok hevdet at det var "han der oppe" som trengte litt absurd underholdning i å få folk til å gjøre alt mulig rart for å ha en konstant trang å koble seg sammen, enten de ville formere seg eller ikke.

Den mest naturlige formen for å formere seg ville vært at vi en gang i året hadde blomstret og dannet frø, som ramlet ned fra oss uten å være nødt til å foreta oss så fryktelig mye, men neida: - han skulle på død og liv ha det litt ekstra moro med oss!

• Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet

Om jeg hadde vært religiøs ville jeg nok hevdet at det var "han der oppe" som trengte litt absurd underholdning i å få folk til å gjøre alt mulig rart for å ha en konstant trang å koble seg sammen, enten de ville formere seg eller ikke.

Den mest naturlige formen for å formere seg ville vært at vi en gang i året hadde blomstret og dannet frø, som ramlet ned fra oss uten å være nødt til å foreta oss så fryktelig mye, men neida: - han skulle på død og liv ha det litt ekstra moro med oss!

I følge bibelen lagde jo gud mennesket først bare som Adam, og så fordi Adam ble ensom, lagde han Eva. Og gjorde dem til mann og kvinne. Da fikk dem igjen for at han måtte lage enda et menneske, ved at å lage stor lyst og tiltrekning, slik at arbeidet han måtte gjøre den dagen i vertfall ikke var forgjeves. Uff de time tenker han nok fremdeles på i dag. De tapte timene ;)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Er ikke sex egentlig ganske komisk hvis man tenker over det?

Se, her kommer jeg med min erigerte penis som jeg har lyst til å stikke inn i hullet du har mellom beina. Grynter og stønner litt og avslutter med å sprute en grå masse utover hele deg.

Merkelige greier.

:)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...