Gå til innhold

Tannlegevakta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tannverk, det gjør ikke så mye vondt i tanna. Men kinnet mitt begynner å hovne opp. Sist gang måtte jeg gå på antibiotika for å så komme meg tilbake til tannlegen når betennelsen gikk ned fordi bedøvelsen ikke hjalp på meg pga betennelsen.

Og jeg vil helst ikke ringe til tannlegen for å ta bedøvelse, for å så betale masse penger for det fordi det ikke vil gå med bedøvelse. Og jeg må reise dobbelt så langt til tannlegevakta enn til legevakta for å bare få tak i en resept.

Men jeg har skikkelig tannlegeskrekk, så dette skulle jeg gjort for lenge siden. Men jeg vil bare ha narkose og bli ferdig med alle tenna! Kan jeg dra til tannlegen og høre? Siden jeg blir aldri ferdig med tenna og jeg har skikkelig tannlegeskrekk. Avlyser alle timene da jeg blir skikkelig dårlig, når jeg kommer ditt så kaster jeg opp. Å da må jeg ha ny time osv.. Det er et slit!

Også har jeg noe penicillin som jeg har igjen, siden jeg fikk alt for mange sist jeg var hoslegen for noe annet. Det er vel ikke lurt å ta noen av de?!



Anonymous poster hash: 68a75...c96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Penicillin vet jeg ikke om. Men tannlegen gjør jo ikke noe du ikke vil, hva med og snakke med dem om dette og si at du bare ikke klarer dette? man kan jo ikke akkurat presses og tannleger pleier som oftes og høre veldig godt etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE ta antibiotika uten at legen har forskrevet det!



Anonymous poster hash: 815c9...1f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...