Gå til innhold

Hva synes du er mest trendy for tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av sko, klær..

Mitt personligeinntrykk er at dette er trendy: Denimskjorte, haremsbukse, hvite plagg, magetopper, canvas-sko.

Anonymous poster hash: b03f0...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pheel

Loose fit bukser og shorts, lange kjoler og skjørt, sporty trend ink. joggesko, print eller store mønster/striper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tattovere hele kroppen sin (SPESIELT sleeve) i vilkårlig motiv bare for å tattovere hele kroppen og se ut som en har blitt jævlig inspirert av Kat Von D. Hah...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på hvilken aldersgruppe man tilhører, tenker jeg.



Anonymous poster hash: aa64b...156
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som sola steker så er det vel magetopper jeg ser mest av i Oslos gater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo egentlig Crop tops og blomsterkransen en trend som har vart et par sommersesonger allerede, men det er i år jeg egentlig ser jenter "tørre" å gå med det (meg inkludert :biggrin: ). Ellers er det den sedvanlige MK veska, Aviator Ray Bans med speil i blått, gull, sølv og grønt (også fra i fjor sommer), og det er masse maxikjoler i år også. Marinetemaet er også in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på hvilken aldersgruppe man tilhører, tenker jeg. Anonymous poster hash: aa64b...156

Nei, vil ikke si det. Beige, lange duffle coats, og rutete fløyelsbukser blir brukt av mange 70+, men det er vel ikke det som er trendy. Tenkte egentlig det var underforstått at jeg mente de mellom 15-45-ish, men burde vel spesifisert det kanskje. Uansett, hva er din mening?

Anonymous poster hash: b03f0...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at hipsterstilen er veldig in. Og glad er jeg for det! Løse, korte/halvlange/lange kjoler med masse farger og print av diverse opplegg, haremsbukser, hekla ting(som i fjor), løse og ledige tynne gensere i spesielle farger og fjær! Love it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett utrolig mange med sånne blomsterkranser, i hvert fall! Det er litt fint, kunne tenkt meg og gått med det selv. Men føler at det blir så copycat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungdom: Hvite plagg, gråmelert, slike hvite gummisandaler, 90-talls inspirert.

Godt voksne: mintgrønne plagg iik det er jo så fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...