Gå til innhold

Master og lærer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen om det er noen masterstudier man kan kombinere med jobb? Jeg er lærer og kunne tenke meg master innenfor det pedagogiske feltet, men ser at mange av disse studiene ikke lar seg kombinere med jobb. Er noen der ute som har tatt spennende masterutdanninger tilknytta læreryrket?



Anonymous poster hash: ee884...02d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Googla meg gul og blå, men finner ikke noen masterstudier som er det(og som er relevant som lærer).



Anonymous poster hash: ee884...02d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? På Notodden kan du ta master i ped, det er en forelesning i uka+noen samlinger. Har ikke studert det selv men har vurdert den litt og lest om den. Men blir vel kanskje vanskelig hvis du bor for langt unna og ikke kan flytte/pendle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil jobbe 100 %, kan det bli litt utfordrende. Da vil du jo ikke få med deg noen forelesninger, med mindre du finner et kveldsstudie. Jeg tar master i spesialpedagogikk nå, og går med en del som jobber samtidig. Men de jobber maks 80 %, sånn at de får vært med på forelesninger. De har også fått råd om å ikke jobbe de siste månedene av skrivingen av masteroppgaven, fordi det krever mye tid.

Ellers kan du ta master på deltid, altså over 4 år. Så lenge du vil få med deg forelesninger, vil du jo fortsatt være nødt til å ta litt fri fra jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googla meg gul og blå, men finner ikke noen masterstudier som er det(og som er relevant som lærer).

Anonymous poster hash: ee884...02d

Så kjedelig :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ta master i tilpasset opplæring ved høgskolen i Hedmark, over 2 eller 4 år. Samlingsbasert studie, kan kombineres med jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om det er noen masterstudier man kan kombinere med jobb? Jeg er lærer og kunne tenke meg master innenfor det pedagogiske feltet, men ser at mange av disse studiene ikke lar seg kombinere med jobb. Er noen der ute som har tatt spennende masterutdanninger tilknytta læreryrket?

Anonymous poster hash: ee884...02d

Er flere samlingsbaserte studier beregna på folk i full jobb på Hamar som kan være aktuelle. Den over eller f.eks denne: http://www.hihm.no/Studiehaandbok/Direkte-publisering/Studiekatalog/Skole-og-barnehage/Master-i-kultur-og-spraakfagenes-didaktikk-heltid-og-deltid

Anonymous poster hash: 80449...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...