Gå til innhold

Klø-helvette

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 19 som foretrekker å ikke ha kjønnshår. Jeg vil at det skal være helt hårfritt, både bak og fremme. Er desverre så uheldig og har en del hår, og de er mørke. Jeg barberer ettersom jeg er student og ikke har råd til å bruke på voksing på salong (heller ikke guts til å gjøre det selv), men jeg må mange ganger bare drite i barberinga fordi det klør som et helvette et par dager etterpå!!!

Barberte meg for et par dager siden, og jeg holder på å bli fullstendig gal av kløen. Har i tillegg masse røde nupper og det ser rett og slett helt forjævlig ut. Det er ikke så mye akkurat på venusberget, men området rundt, altså rundt bikinilinja/grensen til lårene.

Men så hørte jeg at hvis man bare fortsette å barbere hver eneste dag, at det ikke blir sånn da? Eller vil jeg bare gjøre vondt verre??

Anonymous poster hash: 6266a...1a8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å legge til at det er det samme når jeg barberer lårene og leggene, særlig lårene. Får ikke så mye nupper, men det KLØR. og forresten; hjelper det å smøre meg med bodylotion på bikinilinja??? eller gjør det bare vondt verre??

Anonymous poster hash: 6266a...1a8
Skrevet

Jeg smører med fuktighetskrem som ikke inneholder parfyme osv. som ikke er farlig å få på sensitiv hud. Jeg syns det hjelper, men jeg smører gjerne to-tre ganger daglig allerede med en gang jeg har barbert meg. Det ble bedre etterhvert hos meg etterhvert som jeg smurte på fuktighetskrem :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å smøre med fuktighetskrem, zinksalve og dildorens etter tips fra diverse steder. Men det hjelper ingenting. Det klør og jeg blir full av røde nupper/kviser.

Så jeg har sluttet å barbere annet enn bikinilinja.

Anonymous poster hash: 8b38e...d9b
Skrevet (endret)

Husker ikke akkurat hva den heter, men kondomeriet skal ha en krem som er spesielt beregnet på det med kløe. Men du kan og prøve å bytte skum. Dildorens fungerer godt på meg syns jeg, så det varierer kanskje fra person til person. Tror for øvrig ikke det hjelper å barbere hver dag.

Edit: skrivefeil

Endret av lillbilly
Gjest Lille-pus
Skrevet

Husker ikke akkurat hva den heter, men kondomeriet skal ha en krem som er spesielt beregnet på det med kløe. Men du kan og prøve å bytte skum. Dildorens fungerer godt på meg syns jeg, så det varierer kanskje fra person til person. Tror for øvrig ikke det hjelper å barbere hver dag.

Edit: skrivefeil

Unirens tenker jeg det er du tenker på.

Unirens er ikke dido-/vibratorrens.

Bruk produktene til det de er laget for.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg smører leggene med aloevera-krem etter barbering siden huden min på leggene er tørr fra før..
Smører ofte venusbegeret og de områdene som er skikkelig "hissige" med krem også for å tilføre fuktighet og har positiv erfaring med det. :)

Jeg lar også være å barbere meg frem til håret har kommet litt tilbake og nuppene er delvis borte. :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg smører leggene med aloevera-krem etter barbering siden huden min på leggene er tørr fra før..

Smører ofte venusbegeret og de områdene som er skikkelig "hissige" med krem også for å tilføre fuktighet og har positiv erfaring med det. :)

Jeg lar også være å barbere meg frem til håret har kommet litt tilbake og nuppene er delvis borte. :)

*Venusberget*

Gjest snoopy_93
Skrevet

*Venusberget*

Ups, haha - har alltid trodd det het "begeret" x) *flaut*
Skrevet

:fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

Det behøver du ikke å være flau for. Du er ikke alene om å ha trodd det :).

Skrevet

Unirens tenker jeg det er du tenker på.

Unirens er ikke dido-/vibratorrens.

Bruk produktene til det de er laget for.

Jepp, den var det jeg tenkte på. Jeg vet at det ikke er dildorens :-) Jeg har begge, kom bare ikke på navnet på den. Men når jeg er tom for Unirens bruker jeg dildorens, men selvsagt ikke omvendt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...