Gå til innhold

Klø-helvette

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 19 som foretrekker å ikke ha kjønnshår. Jeg vil at det skal være helt hårfritt, både bak og fremme. Er desverre så uheldig og har en del hår, og de er mørke. Jeg barberer ettersom jeg er student og ikke har råd til å bruke på voksing på salong (heller ikke guts til å gjøre det selv), men jeg må mange ganger bare drite i barberinga fordi det klør som et helvette et par dager etterpå!!!

Barberte meg for et par dager siden, og jeg holder på å bli fullstendig gal av kløen. Har i tillegg masse røde nupper og det ser rett og slett helt forjævlig ut. Det er ikke så mye akkurat på venusberget, men området rundt, altså rundt bikinilinja/grensen til lårene.

Men så hørte jeg at hvis man bare fortsette å barbere hver eneste dag, at det ikke blir sånn da? Eller vil jeg bare gjøre vondt verre??

Anonymous poster hash: 6266a...1a8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å legge til at det er det samme når jeg barberer lårene og leggene, særlig lårene. Får ikke så mye nupper, men det KLØR. og forresten; hjelper det å smøre meg med bodylotion på bikinilinja??? eller gjør det bare vondt verre??

Anonymous poster hash: 6266a...1a8
Skrevet

Jeg smører med fuktighetskrem som ikke inneholder parfyme osv. som ikke er farlig å få på sensitiv hud. Jeg syns det hjelper, men jeg smører gjerne to-tre ganger daglig allerede med en gang jeg har barbert meg. Det ble bedre etterhvert hos meg etterhvert som jeg smurte på fuktighetskrem :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å smøre med fuktighetskrem, zinksalve og dildorens etter tips fra diverse steder. Men det hjelper ingenting. Det klør og jeg blir full av røde nupper/kviser.

Så jeg har sluttet å barbere annet enn bikinilinja.

Anonymous poster hash: 8b38e...d9b
Skrevet (endret)