sonos Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Jeg tenker å dra til en spåkone med bruden i utdrikningslaget. Dette er noe hun tydeligvis kan tenke seg. Noen som vet om noe slikt i Oslo sentrum?
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Du bør absolutt ikke dra til henne, for da blir du kastet i fengsel. 3
sonos Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2014 Jaha? Tenkte ikke spåkone med happy ending liksom om det var det du tenkte:p
sonos Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2014 Haha treg i oppfattelsen, det er meg... Men du har ikke noe tips til hvor man finner en spåkone i Oslo? Skal love å ikke slå/dra til henne. 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Dessverre jeg vet ikke om noen, men fortsett å spørre, det er muligens noen som vet noe her inne.
tussi84 Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Er det så lurt da? Jeg er en av de som tror på at det finnes klarsynte som kan spå framtiden men en del av de på markedet er også juks og bedrageri. Dette er vanskelig å vite uten at du ser at personen har gode referanser å vite fra før av. Vil også si til deg at tenk om hun får høre noe hun ikke vil høre. En ærlig spåkone sier det hun ser på godt og vondt. Ingen er 100 prosent treffsikre uansett men om hun feks skulle si noe om den vordende paret som er negativt vil din venninne ha dette i bakhuet på en måte uansett om det skjer eller ikke. med tanke på det synes jeg derfor ikke spåkone er en god ide på utdrikkningslaget hennes. 1
sonos Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2014 Du har et veldig godt poeng, men dette er noe bruden selv kunne tenkt seg
tussi84 Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Ja ser det ut i fra innlegget ditt. Kanskje du skal spørre henne litt om det uten at du avslører planene dine. Feks om hun tror på det.. hva hun vil tenke om hun hører noe negativt osv.. er jo ikke bare.. bare
sunSpring Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Det er tullete å bli spådd på utdrikningslag. Dum ide. 2
sonos Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2014 Det var ikke meningen din jeg spurte etter... Dette er grunnen til at jeg egentlig ikke liker meg på forum. Alt ender i diskusjoner og sporer helt av. Så videre kan folk spare seg for å poste noe i innlegget med mindre de svarer på spørsmålet mitt
Leehyori Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Min mor og jeg kan spå, men vi kan spå hele livet. Vi kan se hvordan livet ditt var ifjor, for 5 år siden osv. Vi kan fortelle deg nesten alt, eneste vi ikke kan fortelle deg er når du dør. Vi må vite fødselsdato og klokkeslett, resten trenger vi ikke å vite.
Leehyori Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Jeg ville ikke tatt med bruden, fordi vi kan se om ekteskapet ikke vil fungere, vi kan se om hun vil finne en ny sjelevenn senere osv.
Sphynx Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Jeg ville kanskje anbefalt healing? Digg å bli avslappet før bryllup og stress!
Gjest Evans Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 uæ, tenk om hun sier noe sånt som at hun vil møte en mann som er lys og høy som vil være hennes store kjærlighet, også er mannen hun skal gifte seg med liten og mørk? Eller at forholdet hun er inne i vil ta slutt innen kort tid? Du bør nesten si i fra til spådama i hvertfall at hun skal gifte seg snart, så det ikke kommer ut noen sånne gloser... Det er et forum vet jeg: http://www.livsstilsguiden.no Kanskje du kan spørre der?
Gjest Eurodice Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Jeg tenker å dra til en spåkone med bruden i utdrikningslaget. Dette er noe hun tydeligvis kan tenke seg. Noen som vet om noe slikt i Oslo sentrum? Dette var brutalt, synes jeg, både for bruden og spåkona. Hvordan har du tenkt å gjøre dette? Ta tak i bena til bruden og ta noen svingrunder med henne til du får opp farten, for så å treffe spåkona med full kraft?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå