Gå til innhold

shopbop.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har kjøpt noe fra denne siden? :)

Hva ble den egentlige prisen (inkl. mom, toll osv.)? Hvor mye må man legge på prisene som står på siden?



Anonymous poster hash: 5d127...d7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shopbop er en veldig bra side :)

Er det ikke sånn der at man kan velge å betale en totalsum som inkluderer moms- og tollutgifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt derfra og er kjempefornøyd :)

Var så heldig å kjente noen i usa jeg da som fikk pakken over for meg. Derfor slapp jeg unna toll og moms.

Du kan sjekke på toll.no sine hjemmesider. Det er visse varetyper som er momsfritt. Sko for eksempel slipper du å betale moms på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt derfra og er kjempefornøyd :)

Var så heldig å kjente noen i usa jeg da som fikk pakken over for meg. Derfor slapp jeg unna toll og moms.

Du kan sjekke på toll.no sine hjemmesider. Det er visse varetyper som er momsfritt. Sko for eksempel slipper du å betale moms på.

Det er vel ikke sant? Jeg bestilte dr. martens for noen måneder siden og måtte betale mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopbop regner automatisk ut toll og avgift for deg :) Så det du betaler i kassen er totalpris, med moms og toll og allting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke sant? Jeg bestilte dr. martens for noen måneder siden og måtte betale mva.

Huff, beklager jeg roter litt nå jeg. Jeg mente selvfølgelig at sko er tollfritt. Mva må man betale ja, men man slipper unna toll på sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...