Gå til innhold

"Resurrection" på TVNorge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg la også merke til at det bare var 8 episoder. Det var veldig få.. Hvorofor? Sesonger pleier jo å være 12 eler 22-24 episoder som regel :klo:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet det for neste gang da. Hvis du mister episoden på torsdag, vet du at det er reprise på søndag. :) Jeg så at det er bare 8 episoder som er ute nå, så dette går fort. :P Sikkert mye reprise etter det før neste sesong starter. Som med The Walking Dead :P

Ja greit å få det med seg, føler alt som går på tv for tiden er reprise så det er vel fortsatt håp :P

Anonymous poster hash: b3e79...34e

Skrevet

Ja greit å få det med seg, føler alt som går på tv for tiden er reprise så det er vel fortsatt håp :P

Anonymous poster hash: b3e79...34e

Hehe, ja. Særlig om sommeren pleier det å være veldig konsentrert med repriser av alt mulig. Så vidt jeg vet så starter neste sesong etter sommeren, så TVNorge har mer enn nok tid å vise reprise av episodene fra første sesong.

• Liker 1
Skrevet

Ååå, episode nr.2 var også ganske spennende.

Skrevet

Likte også serien, men dumt ikke nok gjorde det, for den har ikke fått "fornyet kontrakt". :(

AnonymBruker
Skrevet

Har den ikke? Aaah, det skjer jo med alle serier jeg liker! Alcatraz for eksempel! Er det bare åtte episoder? Det er jo snakk om milliooooner av folk som ser på ting, og så blir det tatt av fordi for få millioner ser på. Harry’s Law hadde nok seere, men ikke i rett seergruppe for annonsørene - unge folk. :bond:

Anonymous poster hash: cc5d7...46a
  • Liker 1
Skrevet

Noen som vet hva den sangen de bruker på reklamen heter? Høres ut som en countrysang med en dame som synger

AnonymBruker
Skrevet

Men ikke les for nøye i linken jeg la ut, mulig spoilere. Så det ikke før etterpå.

Anonymous poster hash: 9191e...281

Skrevet (endret)

Ah, lettelse :danse: . Det er så mange favorittshow som ikke går videre, at jeg trodde denne var en av dem.

Ellers er det en god oversikt her (om man ikke må være innlogget for å se den)

Endret av sofie777
Skrevet

Åh, jeg så dere hadde skrevet i tråden i går etter episoden, men jeg turte ikke gå inn i tilfelle dere spoilet, for jeg så den ikke før i dag :P

Spennende! Lurer på om det var moren som var sammen md han skalla..? Og var det et ransutbytte han faren lette etter? Og hva var det han sa til Jacob?

Gleder meg til neste episode.

AnonymBruker
Skrevet

Det ble bekreftet for en god stund siden at det skulle komme en amerikansk versjon av Les Revenants. Så synes det er litt kopiering. Den serien hadde også 8 episoder.

Anonymous poster hash: 86122...a4b
Skrevet

Er Rachel mora til hun legedama? Jeg er så utrolig dårlig på navn. Husker bare Caleb og Bellamy :ler: Selv om jeg nettopp har sett episode 3.

Gjest Violetta
Skrevet

Det ble bekreftet for en god stund siden at det skulle komme en amerikansk versjon av Les Revenants. Så synes det er litt kopiering. Den serien hadde også 8 episoder.

Anonymous poster hash: 86122...a4b

Seriene ligner jo ikke i det hele tatt.

Skrevet

Jeg følger med. :) Akkurat den settingen hadde jo vært fin å oppleve hvis det var gode mennesker som kom tilbake.

Resten kunne jeg ha unnvært...men det er nok noe muffins ute og går siden de faktisk ligger i sine kister samtidig.

Skrevet

Seriene ligner jo ikke i det hele tatt.

Selve konseptet er jo relativt likt, selv om det er mange forskjeller også. De utvikler seg i ulik retning har jeg inntrykk av. Men Les Revenants har en helt annen "feel". Den er creepy, voldelig, mørk, ekkel og ekstremt spennende. Mye bedre enn Ressurection, som blir for "amerikansk", snill og urealistisk i mine øyne. Les Revenants er en fantastisk liten perle, veldig visuelt vakker vil jeg si.

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Selve konseptet er jo relativt likt, selv om det er mange forskjeller også. De utvikler seg i ulik retning har jeg inntrykk av. Men Les Revenants har en helt annen "feel". Den er creepy, voldelig, mørk, ekkel og ekstremt spennende. Mye bedre enn Ressurection, som blir for "amerikansk", snill og urealistisk i mine øyne. Les Revenants er en fantastisk liten perle, veldig visuelt vakker vil jeg si.

Helt enig. Egentlig har de bare en fellesnevner, at mennesker kommer tilbake etter at de har gått bort.

Skrevet

Liker denne serien veldig godt, synest den er fin og samtidig ganske spennende :) Den har ganske likt konsept som Les Revenants, men sistnevnte er basert på en fransk film fra 2004 som heter "They came back", mens Resurrection er basert på en bok fra 2013 av Jason Mott som heter "The Returned".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...