Gå til innhold

piercingen skjev?


hopeful

Anbefalte innlegg

for noen uker siden tok jeg piercing i navlen. jeg er veldig fornøyd med den. og ingen betennelse eller smerte. *hurra*.

men jeg ser at hver gang jeg skal rense den, så ligger denpå skrå. eller. den kula innei navlen vender mot venstre.akkurat som at det skulle vært normalt. men den skal jo vende rett frem?

noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for at den skal bli rett? er så redd for at den gror feil, og at jeg må ta den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

for noen uker siden tok jeg piercing i navlen. jeg er veldig fornøyd med den. og ingen betennelse eller smerte. *hurra*.

men jeg ser at hver gang jeg skal rense den, så ligger denpå skrå. eller. den kula innei navlen vender mot venstre.akkurat som at det skulle vært normalt. men den skal jo vende rett frem?

noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for at den skal bli rett? er så redd for at den gror feil, og at jeg må ta den ut.

Hmm.. Kan du ikke gå innom piercingstudioet? Min kule er ikke skjev. Men har hevelsen gått helt ned da? For kan være hevelsen som gjør at den er skjev. Med meg ble piercingen tatt litt feil slik at jeg ikke kan bruke vanlige piercinger fordi de er for korte, og det er litt kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. trur hevelsen er gått ned. jeg kan ikke dra tilbake, fordi jeg tok den i en helt annen by enn her jeg bor, mange timer unna. var kanskje lite smart, sånn sett. men ja.

kipt da at den ble satt for langt inn eller noe. så du må bruke spessielle piercinger, fikk beskjed om at det var normalt å ta de litt lengre inn, fordi de gror litt ut. men er vell ikke normalt, slik som hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å dra til nermeste piercingstudio å spørre! Det går jo an, de ser jo om det er noe med den iallefall. :)



Anonymous poster hash: 5cf5c...943
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.det gårsikkert ann. må finne ut hvor nærmeste her er da. får ta det over helga.har det travelt i helga. takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navlepiercinger gror nesten alltid litt utover, men heldigvis er det såpass mye å gå på at man unngår at den går helt ut. Om du vil ha noen sjanse for å rette den opp igjen så bør du absolutt besøke et piercingstudio ;) Frem til da(og etterpå) så må du unngå å komme unødvendig mye borti den for alt sånn irriterer såret mer. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dizzy88

Min piercing er faktisk litt skjev, den heller litt mot venstre. Da er det begge hullene da slik at piercingen er litt på siden. Det merkes kun av meg og når jeg studerer den. Mn må som regel ha piercing som henger litt. Ta turen innom piercing shappe som de sier her og hør om den er skjev eller det er pga hevelse. Kan være irriterende nok :-)

Endret av Dizzy88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var også dessverre litt skjev. Ingen som så det, bare om de studerte den veldig nøye. Gikk dog aldri tilbake, jeg da, så er jo kanskje verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navlepiercinger gror nesten alltid litt utover, men heldigvis er det såpass mye å gå på at man unngår at den går helt ut. Om du vil ha noen sjanse for å rette den opp igjen så bør du absolutt besøke et piercingstudio ;) Frem til da(og etterpå) så må du unngå å komme unødvendig mye borti den for alt sånn irriterer såret mer. Lykke til :-)

det var vell det jeg presiserte. at de blir tatt litt lengre inne enn de skal være.nettopp fordi de som oftest gror litt ut. jeg sa ikke at min var grodd ut. jeg rører aldri den omtrent, utenom når jeg renser den. da med reine hender.

Min piercing er faktisk litt skjev, den heller litt mot venstre. Da er det begge hullene da slik at piercingen er litt på siden. Det merkes kun av meg og når jeg studerer den. Mn må som regel ha piercing som henger litt. Ta turen innom piercing shappe som de sier her og hør om den er skjev eller det er pga hevelse. Kan være irriterende nok :-)

Min var også dessverre litt skjev. Ingen som så det, bare om de studerte den veldig nøye. Gikk dog aldri tilbake, jeg da, så er jo kanskje verdt et forsøk :)

nå har det seg slik at alle ville sett at den heller til siden. fordi selve ringen inni navlen, ligger snudd mot venstre side. ikke bare sånn at den er litt vridd,men helt til siden på en måte.

skal sjekke om jeg finner noe studio her i nærheten, og høre om de kan ta en titt. takk for hjelpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dizzy88

Må bare tilføre at HVIS d ikke er noe de kan gjøre, syns jaffal jeg etter min mening at det ser mye bedre ut når du får i skikkeligt piercing og ikke den ringen. Men hadde selvsagt fremdeles gåttfor å høre da, men bare hvis det ikke er noe å gjøre kan det se bedre ut når du får en annen piercing i :)

Endret av Dizzy88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var vell det jeg presiserte. at de blir tatt litt lengre inne enn de skal være.nettopp fordi de som oftest gror litt ut. jeg sa ikke at min var grodd ut. jeg rører aldri den omtrent, utenom når jeg renser den. da med reine hender.

nå har det seg slik at alle ville sett at den heller til siden. fordi selve ringen inni navlen, ligger snudd mot venstre side. ikke bare sånn at den er litt vridd,men helt til siden på en måte.

skal sjekke om jeg finner noe studio her i nærheten, og høre om de kan ta en titt. takk for hjelpa :)

Ahaaa, du har ring ja. Da skjønner jeg. Fikk en sånn vanlig en med en gang, jeg, sikkert derfor det ikke viste så veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi. nå var jeg dårlig til å forklare. nei. har ikke ring.en slik bøyd greie ja. barbell eller hva de kaller det. det er vell kule som blir det riktige ordet. beklager for at jeg skrev feil.

får satse på at det kanskje blir bedre når jeg bytter. fikk beskjed om at jeg kan bytte allerede etter en måneds tid. fordi den jeg har, ofte vil bli litt stor, og iveien. så jeg kunne bytte til en mindre stang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...