Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange som driver seriøst med fitness driver jo med det nettopp fordi de liker å vise frem kroppen i ulike settinger. Har en sånn nyfrelst fitnessperson som venn på FB, og tror ikke det er mange områder av den kroppen som ikke har blitt vist frem som "se hvor bra jeg har blitt her og der". Hun likte, ikke overrskende, å eksponere seg selv også før hun begynte med fitness.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh. Men det skal ikke hindre meg i å komme med lignende responser ved første anledning.

Og ærlig talt, buttselfies er da mye bedre enn de evindelige duckface-selfiene.

:fnise: Joja..

Gjest KeyserSoze
Skrevet

Men kan man ikke være stolt av seg selv og kroppen sin uten å ta bilder av rompa si på instagram? Mange av de rompe bildene ser rimelig vågale ut. Type " kom og ta meg bakfra". Har også sett noen av samme personene klage på at menn ser på damer kun som "kjøttstykker" og ikke med respekt....wonder whyyy. ....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men ærlig talt, jeg skjønner ikke hva som er greien med alt dette. Mange har egentlig ikke stor rumpe.

Hvorfor må man ha stor rumpe da? Den kan jo være fin selv om den ikke er stor vel :)

Anonymous poster hash: 0b808...bd4

Skrevet

Hvorfor må man ha stor rumpe da? Den kan jo være fin selv om den ikke er stor vel :)

Anonymous poster hash: 0b808...bd4

Jeg trodde det var stor rumpe alt oppstyret dreide seg rundt.

Skrevet

Men kan man ikke være stolt av seg selv og kroppen sin uten å ta bilder av rompa si på instagram?

Hvorfor skulle man ikke kunne det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...