Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er visst det nye. Ser fitnessjenter legger ut nærbilder av rompa si i string/hipsters og gjemmer seg bak "stolt at resultat etter mye arbeid"..

Kan man ikke være stolt uten å vise fram ganske så "private" kroppsdeler? Er det stort eksponeringsbehov og lever på tilbakemeldinger av kroppen sin? Ligger det dårlig selvtilitt bak?

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 79779...466
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe nytt? Fotballfrua har jo gjort dette i en årrekke.

Anonymous poster hash: 2e1ea...425

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke greia og tenker jo det ligger noe oppmerksomhetsbehov bak. Men vil folk sende bilder av skinkene sine, for all del, det er vel ikke noe vi ikke har sett før ;)

• Liker 3
Skrevet

Den dagen rompa mi klarer å ta en selfie, så skal jeg og legge ut rompe-selfie :fnise:

Nå er jo stor/spretten rumpe på moten, og ansikts-selfie er oppbrukt, altså må man finne på noe nytt.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke alltid dårlig selvtillit som ligger bak. Er jo noe som heter narsissisme. :)

• Liker 2
Gjest KeyserSoze
Skrevet

en liten dose narsissisme og oppmerksomhetsbehov vil jeg nok tro. For all del, del ivei hvis du føler seg så mye bedre av denn grunn.

Men hva blir det neste? nakne kropper? " Det er naturlig å være naken og jeg er stolt av kroppen min"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er trist når trening påvirker livet såpass at alt handler om å se bra ut...

Anonymous poster hash: abfa3...0dc
Skrevet

nå vet vi hvertfall motivet til alle trenerene

AnonymBruker
Skrevet

Grenser strekkes hele tiden. Hva blir det neste? Toppløs? Eller hva med vaginaen? Hvorfor kan ikke den blottes? Eller hva med legge ut hele fødselen på facebook fra første ri til baby ute. Så kan kvinnene ha konkurranse der og: hvem føder best ug kulest uten smertestillende og uten en lyd? Den som føder fortest er vinneren....

Kjenner jeg spyr av dette samfunnet jeg. Hele internettverden, instagram, twitter, ukeblader, aviser og hele sulamitten oser av halvnakne kropper, pupper, rumper, mager, six pack i svangerskap og samme dag etter fødsel. Hvor er MENNESKEVERDET, HVA VI HAR INNI HODENE VÅRE??

Nei nå skal alt vises helt polert og glatt. Det skal skinne, uten en eneste skrukk. Ansikt og rumper fylles opp med botox og restylane. Lepper skal vrenges og se ut som en and. Da er man sexy og verdifull??

Stopp, jeg vil av!!

Anonymous poster hash: 4ae67...d5b
  • Liker 18
Gjest Tingelinling
Skrevet

Det bør være HELT forbudt å vise fram noe man er stolt av!

Skrevet

Hadde jeg vist frem min ville jeg blitt utestengt på livstid....

:ler:

Skrevet

en liten dose narsissisme og oppmerksomhetsbehov vil jeg nok tro. For all del, del ivei hvis du føler seg så mye bedre av denn grunn.

Men hva blir det neste? nakne kropper? " Det er naturlig å være naken og jeg er stolt av kroppen min"

Har ikke den "trenden" vært.. naken på fjelltopper osv.?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah, er det "buttselfies" det heter! Jeg har sett at Helene Drage har lagt ut slike bilder lenge.

Anonymous poster hash: fe71a...a7e
Skrevet

Jeg :hjerte: rumper!

Blir du nedrent av tilbud nå? :fnise:

Skrevet

Men ærlig talt, jeg skjønner ikke hva som er greien med alt dette. Mange har egentlig ikke stor rumpe.

Skrevet

Jeg er for gammel til å engasjere meg i dette :natti:

Skrevet

Blir du nedrent av tilbud nå? :fnise:

Næh. Men det skal ikke hindre meg i å komme med lignende responser ved første anledning.

Og ærlig talt, buttselfies er da mye bedre enn de evindelige duckface-selfiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...