Gå til innhold

Hvor er barna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to små barn, og bor helt nord i grorudalen (oslo)

Nå har jeg for ente gang tilbrakt store deler av dagen på lekeplasser i området uten å se noen andre barn.

Vi har lite venner og familie, så jeg leter veldig etter noen barn som mine kan bli venner med, og jeg hadde jo syntes det var supert å ha noen å prate med på lekeplassen innimellom...

Har også forsøkt MANGE ganger å få til playdates med vennene fra bhg, men de er aldri hjemme i helgene.

Jeg vet at det er mye barn i området, for alle bhg her er fulle, og har lange ventelister.

Så hvor er dere småbarnsforeldre i helgene??? Kansje spessielt dere som bor i blokk og ikke har noen hage å leke i...



Anonymous poster hash: 51a4c...bbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjønner jeg ikke helt, det er da masse masse barn der... Både Stovner, Furusett og Grorud flommer jo over av barn...



Anonymous poster hash: 7dd72...700
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Groruddalen bor du? Jeg er oppvokst der (i blokk) og det kryr jo av unger der? Var på Grorud/Ammerud/Romsås for bare et par uker siden (en helg) og det var haugevis av unger overalt..



Anonymous poster hash: 9df91...556
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Joda, det er masse barn her, men de er "store" og ikke på lekeplassen...

Småbarna ser jeg kun i vogn på vei ett eller annet sted.

Bor på karihaugen/ellingsrud

i formidag prøvde vi oss på en fin lekeplass innimellom blokkene, men var ingen ande der.

På ettermiddagen forsøkte vi oss på en lekeplass i byggefeltet bak blokka, var ingen der når vi kom, etter en stund kom det en mor med 2 barn, så at det var noen der, og gikk igjen...



Anonymous poster hash: d12b8...fb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...