AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg kjøpte en margeritt-plante på plantasjen på mandag. I dag hang den med hodet. Noen som er flinke med blomster og vet hvordan jeg kan få liv i den? Jeg vannet den 2 ganger i dag og ser ut som den har kommet seg allerede. Skal de ikke ha så mye sol kanskje? Anonymous poster hash: 4a570...043
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Margeritter tåler ganske mye, kan fint stå i sol og trenger middels med vann. Visne blomster knipes av. Om du har vannet den to ganger i dag, så kommer den seg nok. Du får bare se det an. Anonymous poster hash: 4b46d...693
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Etter jeg skrev denne tråden så henger nesten ikke margeritten med hodet lenger! Blomster er fascinerende greier. Litt vann var det som skulle til. Jeg snakket til den også. Er det flere som snakker med blomstene sine? Syns jeg husker at Blomster-Finn mente det hjalp for at blomstene skulle trives Anonymous poster hash: 4a570...043
Gjest Yrsa Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Som en annen her sa - du trenger bare vanne regelmessig og knipe av visne blomster.
Muscae Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Hiver du på litt gjødsel også, så får planten næring for å vokse og blomstre hele sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå