Bex Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Noen som har erfaring med sukker looks? Har lett etter en veiledning, men blir ikke så mye klokere. Får opp en fyr når jeg går inn, men hva skal man gjøre videre? Og forsvinner profilene for alltid om man til slutt finner en evt nei-knapp? Liker jo i grunnen profiltekster bedre enn bilder, så dumt å "miste" noen for evig om man bare sier nei til et bilde...
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Det jeg lurer på er om man kan angre? Får man en liste over de man har takket nei til, men at man kan angre om man kom på bedre tanker? Anonymous poster hash: 86092...e1e
niccoline Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Man sveiper til venstre for "nei", høyre for "vil vite mer" og oppover for "klar". Det er det jeg har skjønt ut av det.. Men skjønner ikke om man liksom skal få opp matcher eller hva som er greia egentlig.. Like uforståelig som den skuffe-greia på match.com egentlig.. Ja man sveiper ja eller nei, men skal man vente på match??
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har bare prøvd nett-versjonen jeg da. Og det klikker man enten nei eller at man vil vite mer. Klikker man at man vil vite mer, så skjer det ingen ting. Man får ikke engang opp profilnavnet slik at man kan finneprofilen og sjekke ut litt facts. Men jeg antar da at man skal vente og se om vedkommende man har 'godkjent' er nysgjerrig på en tilbake? Litt usikker på hvordan man får vite det da... Kanskje man får en melding eller noe? Står jo ingenting på sukker sine sider. Anonymous poster hash: 86092...e1e
Bex Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2014 Så da ble ingen av oss så mye klokere Men takk for svar! Kanskje de skjønner at de må gi litt mer info før folk tar det i bruk for alvor.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Noen som har skjønt mer nå? Jeg har lagt inn at jeg vil matches med menn 30-39 i Oslo, men får bare treff fra resten av landet. Nedtur. Dere som får treff fra relevante fylker, tar dere alltid kontakt eller blir mulighetene bare liggende der? Anonymous poster hash: 734b6...fa7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Litt gammel tråd, men den hjalp meg å forstå hvordan å bruke looks på mobil, så da tenker jeg å svare på de andre spørsmålene. Svarer du ja, får den andre ditt bilde også i looks, og svarer han nei, får han ikke vite at du likte ham. svarer han ja også, så dukker det opp en liten melding som foreslår ham om å titte på profilen din, og da forstår han at du også hadde valgt ja. Velger du nei på en person, så kommer vedkommende opp igjen i looks lista di når han først har endret bildene sine. Så de er ikke tapt for alltid Anonymous poster hash: 0f1ac...9fa
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #8 Skrevet 13. september 2015 Noen som har skjønt mer nå? Jeg har lagt inn at jeg vil matches med menn 30-39 i Oslo, men får bare treff fra resten av landet. Nedtur. Dere som får treff fra relevante fylker, tar dere alltid kontakt eller blir mulighetene bare liggende der?Anonymous poster hash: 734b6...fa7 i både mobilen og pc-en skal du ha et symbol for innstillinger på høyre siden hvor du kan velge alder og fylker Anonymous poster hash: 0f1ac...9fa
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Noen som vet hva "mulighet" betyr i denne sammenheng? Forsøkte dette for første gang i dag og havnet rett inn i et meldingsbilde. Fikk panikk og lukket appen. Nå ligger de der med "mulighet oppsto for x antall timer siden" betyr det at de sveipet "klar" på meg og? Anonymkode: 30b03...3bb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hva "mulighet" betyr i denne sammenheng? Forsøkte dette for første gang i dag og havnet rett inn i et meldingsbilde. Fikk panikk og lukket appen. Nå ligger de der med "mulighet oppsto for x antall timer siden" betyr det at de sveipet "klar" på meg og? Anonymkode: 30b03...3bb Ja det stemmer. Da er det bare å skrive med hverandre. Gjør du ingenting, så ligger personen bare i lista over "matcher" Anonymkode: 271c6...180
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det stemmer. Da er det bare å skrive med hverandre. Gjør du ingenting, så ligger personen bare i lista over "matcher" Anonymkode: 271c6...180 Så da har de sveipet "klar" eller "ja" (eller hva nå det er) på meg også? Anonymkode: 30b03...3bb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da har de sveipet "klar" eller "ja" (eller hva nå det er) på meg også? Anonymkode: 30b03...3bb Ja, du får ikke match hvis de ikke sveiper ja eller klar. Hvis begge sveiper klar, så kan dere snakke sammen uansett om dere har betalt eller ikke. Sveiper en av dere på ja(samme om den andre har sveipet ja eller klar) så må en av dere ha betalt for å kunne snakke sammen. Anonymkode: 271c6...180
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå