Gå til innhold

Trenger inspirasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 25 år, som må oppdatere garderoben min iløpet av sommeren.

Jeg trenger egentlig alt! Undertøy, sokker, bukser, skjørt, bluser, topper, kjoler etc. Eneste jeg ikke trenger er nye sko, veske eller jakke.

Det jeg trenger hjelp/inspirasjon til er å finne klær som passer sammen og som er voksne i stilen. Jeg er ganske mørk i huden, har brunt hår og blågrønne øyne. Av farger liker jeg mørkerødt, marineblå, hvitt, svart, oransje, mørkegrønt, brunt og lilla. Er åpen for andre fargeforslag også.

Jeg har 7000 kr jeg kan bruke på å oppdatere garderoben!

Setter stor pris på alle svar. :)

Anonymous poster hash: 2649c...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva jobber du med? Hva slags klær trives du i? :)

Jeg spør fordi det kan være greit å vite om du ønsker to garderober; en til jobb og en fritid, eller ha en stor med et stort utvalg :)

Hva slags figur har du? :) Høyde?



Anonymous poster hash: cadc0...a1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med? Hva slags klær trives du i? :)

Jeg spør fordi det kan være greit å vite om du ønsker to garderober; en til jobb og en fritid, eller ha en stor med et stort utvalg :)

Hva slags figur har du? :) Høyde?

Anonymous poster hash: cadc0...a1e

Jobber i butikk og studerer sosialantropologi. Trives i skjørt, kjoler og bukser. Av overdeler liker jeg topper, bluser og skjorter best. Kan gjerne være mønster på, men ikke noe skrift.

Ifølge guiden til Trinny og Susanna er jeg en søyle. (Ikke at jeg syns de er så fantastisk flinke at det gjør noe). Er 157 cm høy og petite. Bruker størrelse xs/s.

Anonymous poster hash: 2649c...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...