nadiine Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg kunne tenkt meg en sydentur neste uke da jeg har fri. I og med at vi er sent ute er det veldig lite utvalg. Det jeg finner fra Bergen er Rhodos, og der har jeg vært før. Fant noen flybilletter til Kreta- Chania som også passer med reisetidspunkt, men de kommer uten hotell, kun fly. Det kan jo virke litt interessant å prøve noe slikt! (mulig det bare er spenningen som gjør det mer interessant ) Noen som har gjort noe lignende før og likevel fått rimelig hotell? Har dere bestilt hotell på forhånd eller når dere kommer ned? Vi vill jo helst få det relativt rimelig.
Hecubaa Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Jeg tror jeg ville slengt på noen hundrelapper og valgt uspesifisert i alle fall - så er du i det minste sikret at du slipper å sove på stranda Jeg reiste uspesifisert til Kreta for to år siden og hadde hørt en del skrekkhistorier, men vi havnet på et veldig koselig hotell med god service og alt av fasiliteter.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Har skjønt det sånn at de fleste får et greit hotell med uspesifisert reise, selvfølgelig ikke alle. Anonymous poster hash: 76c7c...21a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå