Teriyaki Skrevet 19. februar 2015 #1921 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Ja tenk på det, uansett hva så er du i gang på lørdag! Men i.o.m. at det kan ta en stund fra du blir satt i gang til snuppa er ute, hvorfor settes man ikke i gang litt før da egentlig? Da slipper man å gå lenger enn 14 dager over tiden. Sender deg masse fødselsstøv Vi tar en avslappende helg på hytta, med varierende nett, så du har med å føde i dag så jeg får med meg alt Jeg tipper forresten 20. Tenkt om noen dager er du mamma Man settes i gang senest 11 dager over termin, så man rekker sjeldent å passere 14 dager. Endret 19. februar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. februar 2015 #1922 Del Skrevet 19. februar 2015 Da tipper jeg 21. Alle kule mennesker har fødselsdag den 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. februar 2015 #1923 Del Skrevet 19. februar 2015 The perfect birth?? Hvor kan man se dette?? Hilsen hekta på fødeprogram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. februar 2015 #1924 Del Skrevet 19. februar 2015 Nå er det over 10 timer siden sist oppdatering LilleNinja Håper det betyr at du er inne på føden eller at du har slappet av i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1925 Del Skrevet 19. februar 2015 Det er noe sånt jeg ser for meg og! Hihii! Bra det ikke var bare jeg da Ja du sier jo noe der, uansett så er det jammen ikke lenge igjen. Om litt over to døgn er tiden med full frihet over! Da er det å troppe opp på sykehuset og få i gang fødsel, og vips så har du babyen i armene dine. Vel, går kanskje ikke så lett av man kan si vips, men sammenlignet med alle årene du skal ha datteren din i livet ditt så er det virkelig et vips! Men altså, du føder jo i morgen. Jaa! Rart at man skal glede seg til å gjennomgå en overgang fra "fritt" menneske til melkemaskin Håper virkelig du har rett The perfect birth altså, for et program...!!! Mannen gikk ut da hun ene lagde morkakesmoothie Gæææææærne folk!!!! Det var for litt spesielt interesserte, ja ;P Haha, kan ikke si jeg klandrer han for det Ta vare på snegleslimet til morkakesmoothien Æsj! Blir nok ikke noen morkakesmoothie her, jeg får nok med å se den, jeg Innom og hopper litt for slim og gørr og håper det skjer noe i løpet av dagen! Hehe, ordentlig graviddagbok det her Takk for håpet! Det hjalp dessverre ikke Nå er det på tide lillemor! Ja, virkelig, altså! Masse lykke til når du snart føder! Tusen takk Ja tenk på det, uansett hva så er du i gang på lørdag! Men i.o.m. at det kan ta en stund fra du blir satt i gang til snuppa er ute, hvorfor settes man ikke i gang litt før da egentlig? Da slipper man å gå lenger enn 14 dager over tiden. Sender deg masse fødselsstøv Vi tar en avslappende helg på hytta, med varierende nett, så du har med å føde i dag så jeg får med meg alt Jeg tipper forresten 20. Tenkt om noen dager er du mamma Ja, jeg kommer hvertfall i gang om senest 1,5 døgn cirka Det er litt trøst ;P Skulle ønske man ble satt i gang ett par dager før ;P Takk for fødestøv, skulle gjerne etterkommet ønsket, men lillemor er visst ikke enig Skal skrive deg inn ^^ Jaaaa, tenk på det Man settes i gang senest 11 dager over termin, så man rekker sjeldent å passere 14 dager. *Tommel opp* Da tipper jeg 21. Alle kule mennesker har fødselsdag den 21. Skal skrive deg inn ^^ The perfect birth?? Hvor kan man se dette?? Hilsen hekta på fødeprogram Det gikk på FEM i går, så jeg vet ikke om det ligger ute noen plass ;P Det var veldig...interessant ;P Nå er det over 10 timer siden sist oppdatering LilleNinja Håper det betyr at du er inne på føden eller at du har slappet av i hele dag Det var nok dessverre bare fordi jeg lå og slappet av litt før jeg dro og hentet gubben på jobb, og så har jeg vært borte på besøk en tur, og når jeg kom hjem var det matlaging og middagsspising ^^ Det var veldig godt, da! Hjemmelaget pølsegrateng/bondeomelett Makaroni, pølsebiter, paprika, tomat, gul løk, sammenpisket egg/melk/krydder og toppet med ost og peppermiks ^^ NAMMENAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1926 Del Skrevet 19. februar 2015 Altså... Jeg tror jeg må endre brukernavn til Snegla ... For i stad kom det enda litt mer slim når jeg tørket meg på do Kan det være at kroppen min jobber så hardt imot å gå i fødsel at den kontinuerlig prøver å gjenskape slimproppen? Snille kroppen ventet til jeg kom hjem fra å ha vært på besøk med å "snegle" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 19. februar 2015 #1927 Del Skrevet 19. februar 2015 Altså... Jeg tror jeg må endre brukernavn til Snegla ... For i stad kom det enda litt mer slim når jeg tørket meg på do Kan det være at kroppen min jobber så hardt imot å gå i fødsel at den kontinuerlig prøver å gjenskape slimproppen? Snille kroppen ventet til jeg kom hjem fra å ha vært på besøk med å "snegle" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. februar 2015 #1928 Del Skrevet 19. februar 2015 Altså... Jeg tror jeg må endre brukernavn til Snegla ... For i stad kom det enda litt mer slim når jeg tørket meg på do Kan det være at kroppen min jobber så hardt imot å gå i fødsel at den kontinuerlig prøver å gjenskape slimproppen? Snille kroppen ventet til jeg kom hjem fra å ha vært på besøk med å "snegle" da Du er lille ninjasnegla vår du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1929 Del Skrevet 19. februar 2015 Ikke noe mer å si enn det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. februar 2015 #1930 Del Skrevet 19. februar 2015 En sjenert snegle, i og med at den venter til du kommer hjem Men er ikke masse slim gode tegn da? Eller var det kanskje slim med blodspor? Og jeg har gitt opp å tippe riktig MiniNinja strikes again Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 19. februar 2015 #1931 Del Skrevet 19. februar 2015 Haha huff, snegleslim Det må da gå tomt snart? Trønderen kom frem i meg. Med slikt slim ville jeg ha kalt meg selv for "ei rættle bronsnæggel!" Det er ett eller annet som gjør trøndersk ekstra sjarmerende, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. februar 2015 #1932 Del Skrevet 19. februar 2015 Nei nå begynner JEG å bli lei på dine vegne altså....! Ett og et halvt døgn igjen!! Shit, det er jo snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1933 Del Skrevet 19. februar 2015 En sjenert snegle, i og med at den venter til du kommer hjem Men er ikke masse slim gode tegn da? Eller var det kanskje slim med blodspor? Og jeg har gitt opp å tippe riktig MiniNinja strikes again Altså, slimpropp er jo ett godt tegn, og jeg mener jo at dette MÅ være slimproppen, bare at den går litt hele tiden? Men slimproppen kan gå dager eller uker før fødsel... Så slim med blod i hadde vært myyyeee bedre, for det betyr at livmorhalsen åpner seg ... Hahaha, jeg har gitt opp å tippe i det hele tatt! ;P MiniNinja uses "NOPE, MOMMY!"...It's super effective Haha huff, snegleslim Det må da gå tomt snart? Trønderen kom frem i meg. Med slikt slim ville jeg ha kalt meg selv for "ei rættle bronsnæggel!" Det er ett eller annet som gjør trøndersk ekstra sjarmerende, altså! Hehe, altså, det kom en del nå også .. Kanskje 3 ganger så mye som på lørdag, men halvparten av den store slimklumpen? HAHAHA Mamma fikk seg hvertfall en liten latter når jeg ringte henne og sa at jeg vurderer å bytte navn.. "ÅH?!" kom det sjokkert fra mamma, før latteren slapp løs når jeg sa "Ja, til Snegla *etternavn*" Når vi skulle legge på sa hun "Du får ha en god natt da, slimålen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1934 Del Skrevet 19. februar 2015 Nei nå begynner JEG å bli lei på dine vegne altså....! Ett og et halvt døgn igjen!! Shit, det er jo snart! Heheey! Da er det ikke bare jeg som er lei lenger Selv om det skal sies at familie og kjente tydeligvis er leie også.. Vi har blitt enige om at bare foreldrene våre skal få vite klokkeslettet for igangsettelse, da Så når tanta hans sendte meg meldinger i stad måtte jeg bare unngå å svare konkret Kan jo hende vi sender en felles tekstmelding til alle når riene setter i gang, da Ja, det nærmer seg stadig! Og godt er det! For nuh altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. februar 2015 #1935 Del Skrevet 19. februar 2015 Da var min dato forbi.... SNEGLA 🐌 Kom igjen da, få rier 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1936 Del Skrevet 19. februar 2015 Da var min dato forbi.... SNEGLA Kom igjen da, få rier Hahaha Altså, jeg skulle gjerne fått rier, men kroppen og lillemor er ikke enig med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1937 Del Skrevet 19. februar 2015 Nå begynner jeg å bli lei av disse snegletendensene! Var nettopp på do, og der kom det enda litt til slim Hva er greia, kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 19. februar 2015 #1938 Del Skrevet 19. februar 2015 Nå begynner jeg å bli lei av disse snegletendensene! Var nettopp på do, og der kom det enda litt til slim Hva er greia, kroppen? Nå må det skje noe snart Når blir du eventuelt satt i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. februar 2015 #1939 Del Skrevet 19. februar 2015 Hopp i høyet, du! Søren altså, at jeg stadig tipper feil hos deg. Da må det bli lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 19. februar 2015 #1940 Del Skrevet 19. februar 2015 Haha du. Jeg kjenner jeg er lei på dine vegner nå jeg og! Hadde vært så frustrert og fødeklar nå at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Virker som du er så rolig. Men skjønner jo at man ikke kan gjøre særlig enn og vente! Men nå er det jo snart lørdag, så du er jo ganske nærme nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå