Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1901 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Tippeliste for lillemor sin ankomst : 1. februar: Havmus 3. februar: Spiremor 5. februar: MissStiles6. februar: EryMax 7. februar: Opprinnelig termin/menstermin Internasjonal termin (40+0) Tusle 8. februar: LilleMeg90 Skyblue *Bakepulver* 9. februar: FrøkenAnonym 10. februar: UL-terminFrk.mh Blomst12 11. februar: Teriyaki Havmus Spiremor12. februar: La Traviata Yesterday Saltsild Focklop 13. februar: (Fredag den 13.) Nautika Mafalda Millimani Skyblue 14. februar: (Valentine's Day, vært forlovet i 3 år) Slimpropp (Lol, nei, ikke likevel)!Androide KaosPåToBein MissDior 15. februar: Løvsol Millimani AskMeAgain89 16. februar: HopsiDeisi Teriyaki 17. februar: (Trivselskontroll/Overtidskontroll, 41+3) KissKissBangBang 18. februar: (Slimpropp, skikkelig også ) KaosPåToBein Nautika 19. februar: Kakaoen La Traviata FrøkenAnonym Studenten Millimani 20. februar: Teriyaki LilleMeg90 Skyblue Havmus MissDior Fionel Poppsilopp 21. februar: Time til eventuell igangsettelse Havmus (starter natt til 21.) ShoppeDilla Batnut 22. februar: Yesterday Jordmor tippet: Natt til 9. februar (hun har nattevakt da)Gubben sier han har "snakket" med lillemor, og hun hadde visst "kick to confirm" at fødselen skulle starte søndag kveld klokka 19? Enda en dag har kommet og gått.. Det har slimproppen også Endret 19. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 18. februar 2015 #1902 Del Skrevet 18. februar 2015 Aaah, for en herlig følelse man får av å ta en lang blund Har ligget i senga i dag for det meste, siden det var veldig ubehagelig å sitte i sofaen, men har vært våken hele dagen Men etter middag var jeg ganske trøtt, så litt før 19 pakket jeg vekk dataen og la meg for å slappe av Og jeg våknet ikke før klokka var 22 Såeh, nå gjør det jo ikke noe om jeg våkner med rier i natt Så deilig med litt søvn Noen gganger er det bare utrolig deilig å slukne litt på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 19. februar 2015 #1903 Del Skrevet 19. februar 2015 Sender deg fødestøv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 19. februar 2015 #1904 Del Skrevet 19. februar 2015 Tipper 20 !!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1905 Del Skrevet 19. februar 2015 Så deilig med litt søvn Noen gganger er det bare utrolig deilig å slukne litt på kvelden Åja, det var fantastisk Så våknet jeg i tide til å se The Perfect Birth Sender deg fødestøv!! Takk Tipper 20 !!:D Skal skrive deg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1906 Del Skrevet 19. februar 2015 Hmm, hvor mye slim kan egentlig være i den slimproppen? Da jeg var på do i natt/morges var det litt mer slim som kom... Nå må det jo snart være nok? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 19. februar 2015 #1907 Del Skrevet 19. februar 2015 Har du blitt snegle? Med sånn slimspor etter deg når du går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1908 Del Skrevet 19. februar 2015 Har du blitt snegle? Med sånn slimspor etter deg når du går Morsomt at du spør! For i går når jeg skulle skrive i dagboka her at jeg ikke følte for å ha sex siden slimproppen hadde gått, så vurderte jeg flere ganger om jeg skulle beskrive hvordan jeg følte meg med å si; "Jeg føler meg som en brunsnegle!" Men sånn, helt seriøst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 19. februar 2015 #1909 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Sender deg fødestøv!! Hvordan funker det i praksis? Morsomt at du spør! For i går når jeg skulle skrive i dagboka her at jeg ikke følte for å ha sex siden slimproppen hadde gått, så vurderte jeg flere ganger om jeg skulle beskrive hvordan jeg følte meg med å si; "Jeg føler meg som en brunsnegle!" Men sånn, helt seriøst... Brunsnegle?! Uff nei, det hørtes ikke noe ålreit ut! Her er en albino-ninja-snegle i stedet Bra du fikk hvilt deg godt ut (å sove på ettermiddagen er fantastisk, jeg har gjort det omtrent hver dag etter jobb i svangerskapet ) Nå er du ekstra klar til riene stormer i gang! Endret 19. februar 2015 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1910 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvordan funker det i praksis? Brunsnegle?! Uff nei, det hørtes ikke noe ålreit ut! Her er en albino-ninja-snegle i stedet Bra du fikk hvilt deg godt ut (å sove på ettermiddagen er fantastisk, jeg har gjort det omtrent hver dag etter jobb i svangerskapet ) Nå er du ekstra klar til riene stormer i gang! Inspirert av "The Perfect Birth" i går, så foreslår jeg tolkning av fødestøv; Inntørket morkake som er knust i morter? Hahaha, kanskje jeg må endre avataren min? Ja, det er altså noe av det beste som finnes Og så var jeg jo bare våken i 3-3,5 time etter blunden før jeg la meg igjen .. Men klokka 6-6:30 var jeg veldig våken da JAAA, måtte riene ta meg med storm i dag Men jeg kom til å tenke på noe i stad... Uansett hva; så starter den siste innspurten mot å bli mamma på lørdag! Selv om jeg håper at det starter av seg selv, så går jeg nå ut i fra at jeg må bli satt i gang på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. februar 2015 #1911 Del Skrevet 19. februar 2015 Sender *fødestøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1912 Del Skrevet 19. februar 2015 Sender *fødestøv* Takk Hadde det bare virket, nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 19. februar 2015 #1913 Del Skrevet 19. februar 2015 Inspirert av "The Perfect Birth" i går, så foreslår jeg tolkning av fødestøv; Inntørket morkake som er knust i morter? Det er noe sånt jeg ser for meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. februar 2015 #1914 Del Skrevet 19. februar 2015 Ja du sier jo noe der, uansett så er det jammen ikke lenge igjen. Om litt over to døgn er tiden med full frihet over! Da er det å troppe opp på sykehuset og få i gang fødsel, og vips så har du babyen i armene dine. Vel, går kanskje ikke så lett av man kan si vips, men sammenlignet med alle årene du skal ha datteren din i livet ditt så er det virkelig et vips! Men altså, du føder jo i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. februar 2015 #1915 Del Skrevet 19. februar 2015 The perfect birth altså, for et program...!!! Mannen gikk ut da hun ene lagde morkakesmoothie Gæææææærne folk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. februar 2015 #1916 Del Skrevet 19. februar 2015 Ta vare på snegleslimet til morkakesmoothien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. februar 2015 #1917 Del Skrevet 19. februar 2015 Innom og hopper litt for slim og gørr og håper det skjer noe i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 19. februar 2015 #1918 Del Skrevet 19. februar 2015 Nå er det på tide lillemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. februar 2015 #1919 Del Skrevet 19. februar 2015 Masse lykke til når du snart føder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 19. februar 2015 #1920 Del Skrevet 19. februar 2015 JAAA, måtte riene ta meg med storm i dag Men jeg kom til å tenke på noe i stad... Uansett hva; så starter den siste innspurten mot å bli mamma på lørdag! Selv om jeg håper at det starter av seg selv, så går jeg nå ut i fra at jeg må bli satt i gang på lørdag Ja tenk på det, uansett hva så er du i gang på lørdag! Men i.o.m. at det kan ta en stund fra du blir satt i gang til snuppa er ute, hvorfor settes man ikke i gang litt før da egentlig? Da slipper man å gå lenger enn 14 dager over tiden. Sender deg masse fødselsstøv Vi tar en avslappende helg på hytta, med varierende nett, så du har med å føde i dag så jeg får med meg alt Jeg tipper forresten 20. Tenkt om noen dager er du mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå