Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Tippeliste for lillemor sin ankomst :) :

1. februar:
Havmus

3. februar:
Spiremor

5. februar:
MissStiles

6. februar:
EryMax

7. februar:

Opprinnelig termin/menstermin
Internasjonal termin (40+0)
Tusle

8. februar:

LilleMeg90
Skyblue
*Bakepulver*

9. februar:
FrøkenAnonym

10. februar:

UL-termin
Frk.mh

Blomst12

11. februar:

Teriyaki
Havmus
Spiremor

12. februar:
La Traviata
Yesterday

Saltsild
Focklop

13. februar: (Fredag den 13.)

Nautika
Mafalda
Millimani
Skyblue

14. februar: (Valentine's Day, vært forlovet i 3 år) Slimpropp (Lol, nei, ikke likevel)!
Androide

KaosPåToBein
MissDior

15. februar:
Løvsol
Millimani

AskMeAgain89

16. februar:
HopsiDeisi
Teriyaki

17. februar: (Trivselskontroll/Overtidskontroll, 41+3)
KissKissBangBang

18. februar: (Slimpropp, skikkelig også :P )
KaosPåToBein

Nautika

19. februar:
Kakaoen

La Traviata

FrøkenAnonym
Studenten
Millimani

20. februar:

Teriyaki

LilleMeg90

Skyblue
Havmus

MissDior
Fionel
Poppsilopp

21. februar:

Time til eventuell igangsettelse

Havmus (starter natt til 21.)
ShoppeDilla
Batnut

22. februar:
Yesterday

Jordmor tippet: Natt til 9. februar (hun har nattevakt da)
Gubben sier han har "snakket" med lillemor, og hun hadde visst "kick to confirm" at fødselen skulle starte søndag kveld klokka 19?

Enda en dag har kommet og gått.. :P Det har slimproppen også :hoho:

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaah, for en herlig følelse man får av å ta en lang blund :laugh:

Har ligget i senga i dag for det meste, siden det var veldig ubehagelig å sitte i sofaen, men har vært våken hele dagen :P Men etter middag var jeg ganske trøtt, så litt før 19 pakket jeg vekk dataen og la meg for å slappe av :) Og jeg våknet ikke før klokka var 22 :fnise: Såeh, nå gjør det jo ikke noe om jeg våkner med rier i natt :lur:

Så deilig med litt søvn ;) Noen gganger er det bare utrolig deilig å slukne litt på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med litt søvn ;) Noen gganger er det bare utrolig deilig å slukne litt på kvelden :)

Åja, det var fantastisk :nigo: Så våknet jeg i tide til å se The Perfect Birth :ler:

Sender deg fødestøv!!

Takk :jepp:

Tipper 20 !!:D

Skal skrive deg inn :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvor mye slim kan egentlig være i den slimproppen? :klo: Da jeg var på do i natt/morges var det litt mer slim som kom... :P Nå må det jo snart være nok? :P ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du blitt snegle? Med sånn slimspor etter deg når du går :fnise:

:ler: Morsomt at du spør! For i går når jeg skulle skrive i dagboka her at jeg ikke følte for å ha sex siden slimproppen hadde gått, så vurderte jeg flere ganger om jeg skulle beskrive hvordan jeg følte meg med å si; "Jeg føler meg som en brunsnegle!" :ler:

Men sånn, helt seriøst... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg fødestøv!!

Hvordan funker det i praksis? :klo:

:ler: Morsomt at du spør! For i går når jeg skulle skrive i dagboka her at jeg ikke følte for å ha sex siden slimproppen hadde gått, så vurderte jeg flere ganger om jeg skulle beskrive hvordan jeg følte meg med å si; "Jeg føler meg som en brunsnegle!" :ler:

Men sånn, helt seriøst... :sjokkert:

Brunsnegle?! :hoho: Uff nei, det hørtes ikke noe ålreit ut!

ab58d301468cf2f65d3945bb0fdfd2ab136abdcb Her er en albino-ninja-snegle i stedet :Nikke:

Bra du fikk hvilt deg godt ut (å sove på ettermiddagen er fantastisk, jeg har gjort det omtrent hver dag etter jobb i svangerskapet :nigo: ) Nå er du ekstra klar til riene stormer i gang! :duskedame:

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan funker det i praksis? :klo:

Brunsnegle?! :hoho: Uff nei, det hørtes ikke noe ålreit ut!

ab58d301468cf2f65d3945bb0fdfd2ab136abdcb Her er en albino-ninja-snegle i stedet :Nikke:

Bra du fikk hvilt deg godt ut (å sove på ettermiddagen er fantastisk, jeg har gjort det omtrent hver dag etter jobb i svangerskapet :nigo: ) Nå er du ekstra klar til riene stormer i gang! :duskedame:

Inspirert av "The Perfect Birth" i går, så foreslår jeg tolkning av fødestøv; Inntørket morkake som er knust i morter? :P

Hahaha, kanskje jeg må endre avataren min? :ler:

Ja, det er altså noe av det beste som finnes :nigo: Og så var jeg jo bare våken i 3-3,5 time etter blunden før jeg la meg igjen :P .. Men klokka 6-6:30 var jeg veldig våken da :jepp:

JAAA, måtte riene ta meg med storm i dag :nigo: Men jeg kom til å tenke på noe i stad... Uansett hva; så starter den siste innspurten mot å bli mamma på lørdag! :hakeslepp: Selv om jeg håper at det starter av seg selv, så går jeg nå ut i fra at jeg må bli satt i gang på lørdag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av "The Perfect Birth" i går, så foreslår jeg tolkning av fødestøv; Inntørket morkake som er knust i morter? :P

Det er noe sånt jeg ser for meg og! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du sier jo noe der, uansett så er det jammen ikke lenge igjen. Om litt over to døgn er tiden med full frihet over! Da er det å troppe opp på sykehuset og få i gang fødsel, og vips så har du babyen i armene dine. :) Vel, går kanskje ikke så lett av man kan si vips, men sammenlignet med alle årene du skal ha datteren din i livet ditt så er det virkelig et vips! :jepp:

Men altså, du føder jo i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The perfect birth altså, for et program...!!! Mannen gikk ut da hun ene lagde morkakesmoothie ;) Gæææææærne folk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAA, måtte riene ta meg med storm i dag :nigo: Men jeg kom til å tenke på noe i stad... Uansett hva; så starter den siste innspurten mot å bli mamma på lørdag! :hakeslepp: Selv om jeg håper at det starter av seg selv, så går jeg nå ut i fra at jeg må bli satt i gang på lørdag :Nikke:

Ja tenk på det, uansett hva så er du i gang på lørdag! :nigo: Men i.o.m. at det kan ta en stund fra du blir satt i gang til snuppa er ute, hvorfor settes man ikke i gang litt før da egentlig? Da slipper man å gå lenger enn 14 dager over tiden.

Sender deg masse fødselsstøv :strix:

Vi tar en avslappende helg på hytta, med varierende nett, så du har med å føde i dag så jeg får med meg alt :nigo:

Jeg tipper forresten 20. :duskedame:

Tenkt om noen dager er du mamma :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...