studenten Skrevet 18. februar 2015 #1861 Del Skrevet 18. februar 2015 Skal du ikke føde snart aaaaaaaaa,, Tipper 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. februar 2015 #1862 Del Skrevet 18. februar 2015 Hvis jeg skal tørre å tippe for tredje gang så håper jeg det skjer i morgen. Ja, nå må det skje snart! Jeg har tippa riktig dato på en annen nå nylig, og på en for noen år tilbake på et annet forum, men bomma to ganger på deg. Hvis jeg skulle få en SKIKKELIG langdryg fødsel etter igangsettelsen, som varer til mandag 23., så blir hun født på lillesøster sin bursdag Hehe, det er en fin dato, ja Får da håpe du slipper å vente til lillesøster sin bursdag! Eller skal vi kalle lillesøster for storesøster? Sikkert en fin dato, men jeg vet at noen synes det er dumt at to søsken med aldersforskjell på har bursdag samme dag. I utgangspunktet skal du vel ikke ligge mer enn 24 timer før et evt keisersnitt så da kan man vel satse på at babyen kommer før søsters bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1863 Del Skrevet 18. februar 2015 Skal du ikke føde snart aaaaaaaaa,, Tipper 19. Jooo, gjerne det Ikke så lenge igjen uansett nå, det er litt trøst, hvertfall Har skrevet deg inn! Og håper du har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1864 Del Skrevet 18. februar 2015 Hvis jeg skal tørre å tippe for tredje gang så håper jeg det skjer i morgen. Ja, nå må det skje snart! Jeg har tippa riktig dato på en annen nå nylig, og på en for noen år tilbake på et annet forum, men bomma to ganger på deg. Får da håpe du slipper å vente til lillesøster sin bursdag! Eller skal vi kalle lillesøster for storesøster? Sikkert en fin dato, men jeg vet at noen synes det er dumt at to søsken med aldersforskjell på har bursdag samme dag. I utgangspunktet skal du vel ikke ligge mer enn 24 timer før et evt keisersnitt så da kan man vel satse på at babyen kommer før søsters bursdag. Hehe, du er ikke eneste som har måttet tippe tre ganger på meg Satser på at du får rett denne gangen, da ;P Siden vi skal ut og gå tur i dag, så kan det jo hende noe skjer etterpå? Det er min lillesøster, så hun blir nok heller tante Litt dum formulering fra meg, kanskje, men det er første barnet jeg venter (utålmodig) på ^^ Kan godt forstå at det må være kjedelig for søsken å ha nøyaktig samme bursdag med aldersforskjell, hvordan gjør man det med barnebursdag og sånt da, liksom? Familieselskap er jo praktisk, da Wææ, men han sa jo at man skulle vente 24-36 timer bare fra ballongen var satt inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. februar 2015 #1865 Del Skrevet 18. februar 2015 Du glemte å skrive opp min dato 20!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. februar 2015 #1866 Del Skrevet 18. februar 2015 Hehe, du er ikke eneste som har måttet tippe tre ganger på meg Satser på at du får rett denne gangen, da ;P Siden vi skal ut og gå tur i dag, så kan det jo hende noe skjer etterpå? Det er min lillesøster, så hun blir nok heller tante Litt dum formulering fra meg, kanskje, men det er første barnet jeg venter (utålmodig) på ^^ Kan godt forstå at det må være kjedelig for søsken å ha nøyaktig samme bursdag med aldersforskjell, hvordan gjør man det med barnebursdag og sånt da, liksom? Familieselskap er jo praktisk, da Wææ, men han sa jo at man skulle vente 24-36 timer bare fra ballongen var satt inn? Er vel fra riene har blitt regelmessige det er snakk om at det ikke skal ta så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1867 Del Skrevet 18. februar 2015 Du glemte å skrive opp min dato 20!! Sorry, da! Skal skrive deg opp nå, surprumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1868 Del Skrevet 18. februar 2015 Er vel fra riene har blitt regelmessige det er snakk om at det ikke skal ta så lang tid. Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. februar 2015 #1869 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Jeg hadde god effekt av modningsakupunktur da jeg var på overtid med lillebror. Fikk nåler av en jordmor onsdag, og fødselen begynte så smått, med tegningsblødning og smårier samme kveld. Så var han var ute fredag morgen. Det kan jo være verdt et forsøk Uansett er det ikke lenge til du er mamma! Endret 18. februar 2015 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. februar 2015 #1870 Del Skrevet 18. februar 2015 Det er min lillesøster, så hun blir nok heller tante Litt dum formulering fra meg, kanskje, men det er første barnet jeg venter (utålmodig) på ^^ Kan godt forstå at det må være kjedelig for søsken å ha nøyaktig samme bursdag med aldersforskjell, hvordan gjør man det med barnebursdag og sånt da, liksom? Familieselskap er jo praktisk, da Wææ, men han sa jo at man skulle vente 24-36 timer bare fra ballongen var satt inn? Ah, det burde jeg ha skjønt. Din lillesøster. Vet vel egentlig at det er din første. Jeg heier på deg nå, babyen kommer i natt eller i løpet av morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1871 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg hadde god effekt av modningsakupunktur da jeg var på overtid med lillebror. Fikk nåler av en jordmor onsdag, og fødselen begynte så smått, med tegningsblødning og smårier samme kveld. Så var han var ute fredag morgen. Det kan jo være verdt et forsøk Uansett er det ikke lenge til du er mamma! Kan vanlig jordmor på helsestasjonen sette modningsakupunktur? Må man betale noe/mye for det, tror du? ^^ Nei, tenk! Ikke lenge igjen uansett, nå Gleder meg litt til å gå tur i dag, faktisk, selv om jeg vet at bekkenet kommer til å være vondt etterpå (Det ble vondt/stølt bare av den korte gåturen på butikken her om dagen, men hjalp litt med varm hvetepose på) Kondisen er jo ikke akkurat på topp heller, så det blir nok interessant å skulle gå tur i snø Men kanskje det får lillemor ut fortere, og da er det verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1872 Del Skrevet 18. februar 2015 Ah, det burde jeg ha skjønt. Din lillesøster. Vet vel egentlig at det er din første. Jeg heier på deg nå, babyen kommer i natt eller i løpet av morgendagen Hihi ^^ Takk for heiing, jeg håper du har rett, altså Vannet mitt kan gjerne gå i natt, og så kan jeg få sove resten av natten før riene starter opp ordentlig i morra tidlig (siden jeg aldri får til å sove lenge uansett), og så kommer hun ut på ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. februar 2015 #1873 Del Skrevet 18. februar 2015 Det er ikke alle jordmødre som kan dette med akupunktur, så da er det nok best å ringe og høre. Hun som satte nåler på meg var privatpraktiserende hjemmefødsel-jordmor, veldig flink dame. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. februar 2015 #1874 Del Skrevet 18. februar 2015 Hihi ^^ Takk for heiing, jeg håper du har rett, altså Vannet mitt kan gjerne gå i natt, og så kan jeg få sove resten av natten før riene starter opp ordentlig i morra tidlig (siden jeg aldri får til å sove lenge uansett), og så kommer hun ut på ettermiddagen Jah, ser for meg at du får sove etter vannavgang Jeg ble i alle fall full av adrenalin og forventninger da vannet gikk sist. Hadde ikke sjans til å sove. Men kanskje du er flinkere til å "skru av" tankeflommen enn det jeg er da. Veldig greit med fødsel som starter med vannavgang da. Er liksom ingen tvil om at det er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1875 Del Skrevet 18. februar 2015 Det er ikke alle jordmødre som kan dette med akupunktur, så da er det nok best å ringe og høre. Hun som satte nåler på meg var privatpraktiserende hjemmefødsel-jordmor, veldig flink dame. Håper du får en fin dag! Hm, kanskje jeg skulle ringt helsestasjonen og spurt, ja Takk! I lige måde! Jah, ser for meg at du får sove etter vannavgang Jeg ble i alle fall full av adrenalin og forventninger da vannet gikk sist. Hadde ikke sjans til å sove. Men kanskje du er flinkere til å "skru av" tankeflommen enn det jeg er da. Veldig greit med fødsel som starter med vannavgang da. Er liksom ingen tvil om at det er i gang. Ett par kvelder har jeg faktisk forestilt meg hvordan det hadde vært hvis vannet mitt hadde gått... Hver gang så har jeg sett for meg at jeg kommer til å røske av meg klærne, gå i stua og si til gubben "Ringer du føden og sier at vannet har gått? Jeg går og legger meg! Si fra hvis de vil ha meg inn på sjekk, da!", og så gå og legge meg som vanlig og sove Tror nok heller det er han som kommer til å bli stressa da Men det vet man jo aldri ;P Ja, det hadde vært superkjekt om vannet bare kunne splosje av gårde, så vet jeg hva som er i ferde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 18. februar 2015 #1876 Del Skrevet 18. februar 2015 Hm, kanskje jeg skulle ringt helsestasjonen og spurt, ja Takk! I lige måde! Ett par kvelder har jeg faktisk forestilt meg hvordan det hadde vært hvis vannet mitt hadde gått... Hver gang så har jeg sett for meg at jeg kommer til å røske av meg klærne, gå i stua og si til gubben "Ringer du føden og sier at vannet har gått? Jeg går og legger meg! Si fra hvis de vil ha meg inn på sjekk, da!", og så gå og legge meg som vanlig og sove Tror nok heller det er han som kommer til å bli stressa da Men det vet man jo aldri ;P Ja, det hadde vært superkjekt om vannet bare kunne splosje av gårde, så vet jeg hva som er i ferde! Har du ikke sett filmen av hun dama som svinger med vaskestaven til vannet går? Du får prøve noe sånt! Shake that bootey ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1877 Del Skrevet 18. februar 2015 Har du ikke sett filmen av hun dama som svinger med vaskestaven til vannet går? Du får prøve noe sånt! Shake that bootey ;p Duh! Det kan jeg gjerne prøve! Ene venninna mi oppfordret meg også til det, for jeg er kjent som "Twerke-dronninga" der jeg trener polefitness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1878 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Okay, folkens! Her kommer det litt Too Much Information Jeg trodde slimproppen gikk på lørdag, og at litt rester av den kom på mandag. HAHAHAHAHAH, så feil kan man ta! Det var jo bare en bitteliten forsmak Jeg var på do i stad, og da var det altså skikkelig masse gjennomsiktig, ordentlig seigt, tjukt slim som kom på papiret, i én "klump"/"smørje" Det var en bitteliten brun stripeklump i også ;P Så da vet dere det! Proppen har pruppet (?) Edit: Kan ikke si det frister sånn med sex etter å ha sett den greia der som kom ut av musa, men ifølge gubben er dette planen når han kommer hjem; "Brødmat, tur, middag, dusj, sex. I den rekkefølgen" som han skrev i tekstmeldinga i stad Endret 18. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 18. februar 2015 #1879 Del Skrevet 18. februar 2015 Bare ikke vis han proppen Men kanke du bare sette meg opp på alle datoer framover? Lei av å tippe feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1880 Del Skrevet 18. februar 2015 Bare ikke vis han proppen Men kanke du bare sette meg opp på alle datoer framover? Lei av å tippe feil Hahahaa, ingen fare, den er spylt ned Men jeg føler meg ikke så sexy etter å ha sett den selv, altså Hmm, du syns det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå