Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært inne på kontroll igjen! :) Mormunnen har gått fra 2 cm før i dag, til nesten helt utflatet, den var kaaanskje 1 cm! Hodet var langt nok ned til at overlegen sa "Oi! Her var hodet langt og godt nede i bekkenet!", og det var visst omsider festet også :laugh: I tillegg så sa hun at hun nesten fikk to fingre inn, så det vil si nesten 2 cm åpning :nigo: De sa at de KUNNE tatt vannet nå, men siden det var veldig travelt på fødestua OG det var kveld nå, så valgte de heller å sette ballong og gi kroppen en sjanse til å starte selv ;) Så da satte de intet mindre enn TO fulle ballonger, for de trodde noe mindre bare ville falle ut igjen med en gang :hoho: Skal fortsatt gå med ballongene til mandag morgen, hvis ikke det blir fødsel før da ;)

Fikk ett kraftig sånt ubehag/vondt nederst i magen med en gang de hadde satt ballongene, og gubben måtte hjelpe meg på med både trusa, buksa og skoene :P De la "rørene" til ballongene i en hanske, tilfelle vannet i dem skulle renne ut, og så teipet de hansken til låret mitt ;P Når vi kom hjem fikk gubben det ærefulle oppdrag å hjelpe meg av med buksa og sokkene også :')

Når vi gikk til heisen fikk jeg ett til tak, og da hadde jeg egentlig mest lyst til å stoppe opp og stå i ro til det gikk over.. :P Og i stad fikk jeg ett eller to til, og da ble jeg irritert på gubben fordi han pratet til meg :fnise: Har hatt flere enn de nevnte også, men de som huskes best ;P

Så møtte jeg en flott jordmor når de skulle ta CTG-registreringa! Hun virket potte sur da vi så henne på avstand, men var kjempesnill når vi faktisk "møtte" henne ^^ Hun leste gjennom fødebrevet og kom med litt spørsmål og fakta rundt det jeg har skrevet der :) Det var veldig nyttig! ^^

Å så spennende å lese! Nå er du sååå nær :danse::danse: Heier deg helt i mål, du er tøff! :danse::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennende å lese! Nå er du sååå nær :danse::danse: Heier deg helt i mål, du er tøff! :danse::hug:

Takk :klem: Det føles litt nærmere at fødselen er en realitet nå :nigo:

Nå blir det kveldsmat, og så skal jeg legge meg, tenker jeg :) Tilfelle disse ballongene gjør en god jobb i natt ;)

Er forresten skrevet inn, så har fått ett så flott armbånd på meg ;) Men skal fortsatt være hjemme til fødselen er ordentlig i gang ELLER mandag morgen :) Er vel kanskje bare fordi jeg blir igangsatt at de ville skrive meg inn ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært inne på kontroll igjen! :) Mormunnen har gått fra 2 cm før i dag, til nesten helt utflatet, den var kaaanskje 1 cm! Hodet var langt nok ned til at overlegen sa "Oi! Her var hodet langt og godt nede i bekkenet!", og det var visst omsider festet også :laugh: I tillegg så sa hun at hun nesten fikk to fingre inn, så det vil si nesten 2 cm åpning :nigo: De sa at de KUNNE tatt vannet nå, men siden det var veldig travelt på fødestua OG det var kveld nå, så valgte de heller å sette ballong og gi kroppen en sjanse til å starte selv ;) Så da satte de intet mindre enn TO fulle ballonger, for de trodde noe mindre bare ville falle ut igjen med en gang :hoho: Skal fortsatt gå med ballongene til mandag morgen, hvis ikke det blir fødsel før da ;)

Fikk ett kraftig sånt ubehag/vondt nederst i magen med en gang de hadde satt ballongene, og gubben måtte hjelpe meg på med både trusa, buksa og skoene :P De la "rørene" til ballongene i en hanske, tilfelle vannet i dem skulle renne ut, og så teipet de hansken til låret mitt ;P Når vi kom hjem fikk gubben det ærefulle oppdrag å hjelpe meg av med buksa og sokkene også :')

Når vi gikk til heisen fikk jeg ett til tak, og da hadde jeg egentlig mest lyst til å stoppe opp og stå i ro til det gikk over.. :P Og i stad fikk jeg ett eller to til, og da ble jeg irritert på gubben fordi han pratet til meg :fnise: Har hatt flere enn de nevnte også, men de som huskes best ;P

Så møtte jeg en flott jordmor når de skulle ta CTG-registreringa! Hun virket potte sur da vi så henne på avstand, men var kjempesnill når vi faktisk "møtte" henne ^^ Hun leste gjennom fødebrevet og kom med litt spørsmål og fakta rundt det jeg har skrevet der :) Det var veldig nyttig! ^^

Flott å høre at det er fremgang :) så krysser jeg fingrene for enda mer fremgang i natt :)

Masse lykke til! Du er tøff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forresten IKKE noe behagelig å få satt inn ballongene :P Første gang jeg har hatt spekulum inni der, og det var altså ikke noe å ettertrakte ;) Heldigvis nevnte jeg før de startet at det ble min fjerde GU noensinne, så de forklarte hva de gjorde underveis for å hjelpe meg å slappe av :) Når hun hadde sjekket åpning og sånt tok hun forresten ut hånda, holdt den opp og viste oss (nesten litt stolt) "SEEEE så mye slimpropp!" :P Stakkars gubben :ler: Etter at hun hadde satt inn spekulumet gjorde hun "rent" med klorhexidin for vagina, og så satte hun inn ballongene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre at det er fremgang :) så krysser jeg fingrene for enda mer fremgang i natt :)

Masse lykke til! Du er tøff :)

Takk :) Satser på full guffe i natt :nigo: Tror jeg må begynne å ta tiden på de takene jeg har nå, snart :P Må bare spise kveldsmat først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sannelig ikke møtt minste motstands vei mot å møte lillemor, men nå er det iallefall noe som skjer! Så spennende!! :hoppe: Spis godt og hvil deg så godt det lar seg gjøre, hver time er et du et skritt nærmere å møte henne (og skrittet ditt er nærmere et møte også :P )

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sannelig ikke møtt minste motstands vei mot å møte lillemor, men nå er det iallefall noe som skjer! Så spennende!! :hoppe: Spis godt og hvil deg så godt det lar seg gjøre, hver time er et du et skritt nærmere å møte henne (og skrittet ditt er nærmere et møte også :P )

Endeliiig er hun på tur, ja :)

For en klassisk Androide-vits :ler: Nå spises det to brødskiver med gulost, så blir det senga :Nikke:

Spekulum er grusomt :(

Mhm :P Og så den "prøv å ikke presse imot", HALLOO? :P

Så spennende! Nå har du henne snart i armene dine :rodmer:

Jaaa ^^ Klart, det kan enda ta lang tid, men nå er det nærmere enn noensinne før! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten kommentar av den mannlige overlegen når han var innom og tittet på CTG (Ja, legene ventet faktisk på MEG, i stedet for motsatt! ;) ); "Oi, det var en aktiv krabat" :) Eller, noe sånt hvertfall, hovedpoenget var det samme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Nei, det er bare vondt uansett...

Mhm! Var ikke så ille som jeg hadde trodd det skulle være, men jeg følte meg ikke AKKURAT avslappet deg hun satt og jekket opp musa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm! Var ikke så ille som jeg hadde trodd det skulle være, men jeg følte meg ikke AKKURAT avslappet deg hun satt og jekket opp musa :ler:

:fnise: Godt det ikke var så ille ;) Jeg syns det er dritvondt faktisk..Det er faktisk verre enn egguttak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det rart at jeg gleder meg sånn til du har født?? Haha. Kriblet nettopp inni meg når jeg tenkte på det ;) gleder meg til du deler nyheten om at hun endelig er ute! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på de ballongene de bruker men visste ikke at det er vannballonger de bruker :fnise: Hun kommer sikker ut i morgen som jeg sa før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var forresten IKKE noe behagelig å få satt inn ballongene :P Første gang jeg har hatt spekulum inni der, og det var altså ikke noe å ettertrakte ;) Heldigvis nevnte jeg før de startet at det ble min fjerde GU noensinne, så de forklarte hva de gjorde underveis for å hjelpe meg å slappe av :) Når hun hadde sjekket åpning og sånt tok hun forresten ut hånda, holdt den opp og viste oss (nesten litt stolt) "SEEEE så mye slimpropp!" :P Stakkars gubben :ler: Etter at hun hadde satt inn spekulumet gjorde hun "rent" med klorhexidin for vagina, og så satte hun inn ballongene :P

Du skulle spurt gubben om han ikke er glad i snegla si. Huff stakkars mann :ler: Endret av Batnut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Godt det ikke var så ille ;) Jeg syns det er dritvondt faktisk..Det er faktisk verre enn egguttak :P

Hehe :P Kan være hun var litt ekstra forsiktig siden jeg sa at det var første spekulum? :P

Er det rart at jeg gleder meg sånn til du har født?? Haha. Kriblet nettopp inni meg når jeg tenkte på det ;) gleder meg til du deler nyheten om at hun endelig er ute! :D

Awwww :laugh: Kan vel si at det kribler litt i meg også :fnise:

Har ikke peiling på de ballongene de bruker men visste ikke at det er vannballonger de bruker :fnise: Hun kommer sikker ut i morgen som jeg sa før ;)

Det er ballongkateter, så de setter det inn og så fyller de opp ballongen med vann :P Hun holdt den på plass mens han sprøytet inn vannet :P De fylte dem visst litt ekstra fulle også :fnise:

Dette høres lovende ut! Du skal se hun kommer i en fart når det først setter skikkelig i gang! :duskedame:

Juhuu! Håper det ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle spurt gubben om han ikke er glad i snegla si. Huff stakkars mann :ler:

Jeg syntes faktisk mer synd på han enn meg akkurat da, for det var ikke egentlig ett syn JEG trengte engang ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natten har vært grei :) Jeg har forsøkt å sove så mye som mulig, og for det meste lyktes ;) Snille kroppen min jobbet til og med inn takene/vondtene i drømmene mine, så jeg våknet faktisk ikke hver gang engang :jepp: Har vært litt oppe på do, da, og på ene doturen lurer jeg på om ballongen ramlet ut, men jeg vet ikke om den kan ramle ut uten å faktisk komme HELT ut, da ? :klo: For den er fortsatt "inni", men den plastslangen/tråden som henger ut virket plutselig lenger, og så roet det seg litt med takene etterpå :klo:
Har nettopp spist frokost da, så nå skal jeg ringe føden og spørre om ballongen kan ramle ut uten å komme helt ut, og om jeg eventuelt skal inn og få sjekket ballongen og status ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...