AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg og samboeren min skal ut å reise og skal ha med en kabinkoffert i tillegg til en innsjekket koffert hver. Vi reiser med et charterselskap og det står at det inkluderer 5 kg håndbagasje. Vil det si at vi at vi kan dele kabinkofferten og ha 10 kg i den? Anonymous poster hash: ac5c5...a76 Anonymous poster hash: 73e80...16b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Nei. størrelse på håndbagasje er bestemt ut i fra hvordan plassen er ombord. Vekta er bestemt ut i fra hvor mye vekt hattehylla tåler. Så hvis dere har 10 kilo i en koffert som er innenfor størrelseskravet blir den for tung til at hattehylla har godt av det, og hvis dere har 10 kilo i en koffert som er dobbelt så stor som kravet er det ikke plass på hattehylla. Dere kan ta med en sekk eller stor veske i tillegg Anonymous poster hash: 06359...b23
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Nei. 2 kolli a cirka 5 kg hver. Reiser dere med Ryanair eller tilsvarende billigselskap kan dere få gebyr for for tung håndbagasje. Med andre flyselskaper er ikke vektgrensen så kritisk, men ikke doble vekten. Anonymous poster hash: 22ecc...a91
Anneline80 Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Min (riktignok ganske begrensede) erfaring med charterselskaper, er at de er ganske strenge på vekta, mer enn hva vanlige flyselskaper er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå