Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette med at noen snapchatter kommer direkte i loggen (og man får beskjed om at man har fått snapchat på skjermen), mens andre bare tikker inn uten at man får beskjed, man man gå inn i "vennelisten" eller hva jeg skal kalle det for å se de.. så er det sånn at de snappene som ligger der kan man se ørten ganger..

Betyr det at de som kommer direkte til snapchatloggen er de som er sendt direkte til deg, mens de andre er sendt til alle på vennelisten? :klo:

Jeg er ikke så inn i sånne greier, så sorry hvis dumt spørsmål..

Anonymous poster hash: 3128c...262
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, helt riktig. dem som kommer i snappchatloggen med varsel er kun til deg, mens dem som ligger i vennelista de som du kan se flere ganger, kan alle se. det er "historie" man deler med andre :)

Endret av Dreamworld
AnonymBruker
Skrevet
Ja, helt riktig. dem som kommer i snappchatloggen med varsel er kun til deg/quote]

Det stemmer ihvertfall ikke, men hvorfor noen kommer på "ventelista vet jeg ikke

Anonymous poster hash: 28c27...1a4

Skrevet (endret)

Dem snappene som kommer på vennelista er dine venner som deler dagen sin til alle dem de har på lista så alle kan se det. så man slipper og hukke av alle man har på snapp og sende når man bare kan legge alt i en "historie" som alle kan se.

Endret av Dreamworld
AnonymBruker
Skrevet

Før de endra på "alt" så fikk jeg varsler om alt, foretrakk det.

Anonymous poster hash: 52f91...ae0

Skrevet

Det som kommer i loggen er det som vedkommende har sendt direkte til deg, og som kun vises i de angitte sekundene. Det som vises på vennelista er de bildene som personen har lagt ut for alle vennene sine, og som vil være synlige i 24 timer :) :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som du får varsel om og får se i x antall sekunder er sendt til DEG ja. Vedkommende kan likevel ha sendt samme snap til flere enn deg da, men da har han/hun krysset av for blant annet deg når han/hun skulle sende den.

Det andre er litt som en slags oppdatering som legges ut synlig for alle på vennelista.

Anonymous poster hash: c75ed...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...