AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har begynt å få vondt i den ene visdomstannen igjen. De andre gangene har smerten forsvunnet av seg selv etter noen dager. Nå er jeg litt på overtid, og begynner å bli stresset. Tannen har ikke brutt helt ut, og jeg kan kjenne at det er litt hovent på innsiden mellom kinn og tann. Er student og har minimalt med penger. Hvor mye koster det å trekke? Og når bør jeg oppsøke tannlege? wæ;( Anonymous poster hash: f8ae7...e95
GammelKaktus Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Så lenge de vokser rette veien så trenger du jo ikke å trekke de før de er vokst ut og eventuelt har hull
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Så lenge de vokser rette veien så trenger du jo ikke å trekke de før de er vokst ut og eventuelt har hull Sist jeg var hos tannlegen fikk jeg vite at den ene tannen ville forårsake problemer før eller siden, så jeg antar det er den som verker nå... Hadde et lite håp om at den kunne vente med å lage problemer til studietiden var over. HEHE Anonymous poster hash: f8ae7...e95
Minya Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Kommer an på om du skal trekke eller om den må opereres ut, i det siste tilfellet får du tilbake penger fra HelFo. Trekking koster rundt en tusenlapp, operasjon pleier å være nærmere 1500, men det er også forskjeller fra tannlegekontor til tannlegekontor, så det er best å sjekke prisene hos din lokale tannlege og de nærliggende kontorene. 1
lillemeg90 Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Hvis du har fått en infksjon er det ikke sikkert de vil trekke den nå, men vente til djet er gått over. Kan være du trenger antibiotika, så jeg ville oppsøkt tannlegen i dag om du har veldig vondt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå