AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Med russetiden tilbakelagt har jeg nylig gjort opp status. Med blandede følelser, må jeg innrømme. Har kommet til at jeg må ha lagt med over 40 gutter det siste halve året, med få unntak i fylla. Men det er ikke engang det verste. Klarer nemlig ikke å stoppe. Vet ikke hva som er i veien, men det er vanskelig å forholde seg til menn uten at det utarter seg til noe seksuelt. I det siste har jeg blant annet sugd mye eldre menn på nattklubb-toaletter, blitt med typer jeg såvidt har flørtet med på t-banen, havnet på nachspiel og pult tre kompiser mer eller mindre samtidig, for å nevne noe. Det er vel ikke normalt, men likevel - når det er sååå lett å finne villige gutter og man er konstant småkåt selv, ja så skjer jo det som skjer... Anonymous poster hash: bc483...42e
Chloe- Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Oj. Oppsøk hjelp! Dette kommer til å gå veldig galt. Konsekvensene kan være fatale! Sykdom, graviditet, voldtekt, rykter, og verre til. Du kan ødelegge deg selv for livet. 3
Timza Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Ser ikke på det som et problem at du har lyst på sex og får deg det, problemet her er jo at du virker til å være ekstremt uforsiktig med det. Så enten må du være mer forsiktig og ta litt mer vare på deg selv, eller så får du rett og slett kutte ut. Finn deg noen fuck-friends istedet slik at slikt er enklere å holde styr på. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Ser ikke på det som et problem at du har lyst på sex og får deg det, problemet her er jo at du virker til å være ekstremt uforsiktig med det. Så enten må du være mer forsiktig og ta litt mer vare på deg selv, eller så får du rett og slett kutte ut. Finn deg noen fuck-friends istedet slik at slikt er enklere å holde styr på. Du har sikkert rett, men jeg har allerede et par pulevenner. Bruker dessuten alltid beskyttelse (og for å være helt ærlig, så er jeg forøvrig ikke den eneste jeg kjenner som driver på sånn heller)... Anonymous poster hash: bc483...42e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 <host host> slut <host host> Så oppfinnsom ordbruk du har, da. FYI, så er vi kommet ganske langt forbi det stadiet der slik skjellsord har noen effekt. Ja, selfølgelig er jeg en "slut," men hva så? Anonymous poster hash: bc483...42e
Timza Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Du har sikkert rett, men jeg har allerede et par pulevenner. Bruker dessuten alltid beskyttelse (og for å være helt ærlig, så er jeg forøvrig ikke den eneste jeg kjenner som driver på sånn heller)... Anonymous poster hash: bc483...42e Hva mener du med "beskyttelse"? P-piller eller kondomer?
Chloe- Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Du har sikkert rett, men jeg har allerede et par pulevenner. Bruker dessuten alltid beskyttelse (og for å være helt ærlig, så er jeg forøvrig ikke den eneste jeg kjenner som driver på sånn heller)...Anonymous poster hash: bc483...42e Jeg nekter å tro at du alltid husker på kondom når du suger menn på toalettet på utesteder. 1
Gjest Malanthor Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Så oppfinnsom ordbruk du har, da. FYI, så er vi kommet ganske langt forbi det stadiet der slik skjellsord har noen effekt. Ja, selfølgelig er jeg en "slut," men hva så? Anonymous poster hash: bc483...42e Ja by all means gjør det du vil, bare ikke forvent at døre ikke treffer deg i trynet på et eller annet tidspunkt. Selv om jeg misliker livet du lever så ønsker jeg deg fortsatt vel. Live a happy life and prosper. Endret 28. mai 2014 av Malanthor 1
Sapientia Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Hvis du selv ønsker å stoppe denne adferden så bør du kanskje oppsøke hjelp noe sted, siden du gir uttrykk for å ikke selv klare å kontrollere dine impulser på området. Selv har jeg ingen kloke ord om selvbeherskelse på dette området å komme med, da det hele er en totalt ukjent problemstilling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå