AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Hei Jeg har tatt fettsuging og har noen små arr etter det. En på hver side nederst på magen, og 4 på ryggen. De på ryggen er ikke så synlige. Men de to på magen er hvite og tydelige. Ca 0,5 cm lange hver. Nå har jeg fått meg kjæreste som ser disse arrene. Han har ikke kommentert de enda, men jeg tror han kommer til å spørre. Hvordan kan jeg bortforklare de to? Anonymous poster hash: 15b9c...7b0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Hvorfor ikke stå for det du har gjort? Vær ærlig med han.Anonymous poster hash: ed59c...cae 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Hei Jeg har tatt fettsuging og har noen små arr etter det. En på hver side nederst på magen, og 4 på ryggen. De på ryggen er ikke så synlige. Men de to på magen er hvite og tydelige. Ca 0,5 cm lange hver. Nå har jeg fått meg kjæreste som ser disse arrene. Han har ikke kommentert de enda, men jeg tror han kommer til å spørre. Hvordan kan jeg bortforklare de to? Anonymous poster hash: 15b9c...7b0 "Jeg tok fettsuging"? Eller du kan lyge og gå rundt resten av livet og lure på når en venn/slektning/brev el. avslører deg. Anbefaler ikke det siste. Anonymous poster hash: a84d9...731
Chloe- Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Vær ærlig. Men jeg ville ikke brukt ordet "fettsuging". Det er så grotesk. Ville sagt at det var fra plastisk/kosmetisk kirurgi. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Anbefaler å være ærlig om du skal være i et lengre forhold med han. Men om du vil lyve: Fjerning av føflekk (litt merkelig om det er like arr på begge sider, da) eller lapraskopi (kikkhullskirurgi i magen).Anonymous poster hash: 13df6...546
Dreamworld Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Ja, vær ærlig er ikke noe bedre enn det, man er sammen for man liker partneren for den han/hun er
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Hadde det vært en midlertidig pulevenn kunne du jo sagt at det var kikkhullskirurgi (f.eks. problemer med galleblæra eller noe...), men siden det faktisk er kjæresten din som du kanskje skal være sammen med resten av livet, så bør du være ærlig. Kosmetisk kirurgi. Anonymous poster hash: ac899...400
tøydokka Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Er det flaut å si til en kjæreste at du har tatt fettsuging?? Hjelpes, si du var såpass misfornøyd med fettfordelingen din at du valgte å suck it out! Verre er det ikke!!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Bare si det. Ærlig talt. Alt folk lager problemer av. Anonymous poster hash: 6d48d...913
Gjest Eurodice Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 "Jeg tok fettsuging"? Eller du kan lyge og gå rundt resten av livet og lure på når en venn/slektning/brev el. avslører deg. Anbefaler ikke det siste. Anonymous poster hash: a84d9...731 Hvorfor går du utifra at TS har fortalt om dette til familie og venner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå