Gå til innhold

Dere med silikon!


Tcl

Anbefalte innlegg

Er det noen med silikon her som kan fortelle meg litt om opplevelsen med det hele??

Og i tillegg til det lurer jeg på:

1. Koster det rundt 35 000,- hver gang man må bytte ut protesene?

2. Hvordan er det mtp. eventuelle fødsler/ amming osv. hvis man fortsatt har silikon? Burde jeg vente med silikon til jeg har fått barn? (Jeg er 20, så venter nok en stund med det) Og hvordan blir puppene etter en fødsel til tross for silikon?

3. Var det verdt det? Fikk du et bedre selvbilde og selvfølelse?

4. Hvilken klinikk tok du det på? Pris/ etterfølging, var alt bra? Noen som kan si noe om Colluseumsklinikken?

:klo::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Har ikke peil for jeg har ikke bytta de ut. Men vil jo tro det koster samme som når man opererer første gang siden man skal ha nye proteser og operasjon, ikke bare operasjon som når man skal fjerne de.

2. Jeg tok etter å ha fått barn fordi brystene ble totalt forrandret og ødelagt (om jeg kan få si det på den måten). Ville definitivt venta, ikke fordi man kan ødelegge silikonen, men fordi du kanskje vil føle at de ble så forrandret av svangerskap og amming at selvbildet stuper og du føler at det må fikses for at du skal bli fornøyd igjen.

3. For meg ble det litt bedre, men pga kirurg som ikke lyttet godt nok til mine ønsker så ble det ikke i nærheten av det jeg forventet. De ble mer fyldige, noe som selvfølgelig er et pluss, men det var ikke det jeg i hovedsak opererte for.

4. Jeg hadde elendig oppfølgning og fikk elendig behandling der jeg opererte. Ikke fornøyd i det heletatt. Du burde dra på fler konsultasjoner for å se hvor du føler deg best i varetatt og hvilken kirurg du får best kjemi med.

Anonymous poster hash: 125cc...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...