Isiselin Skrevet 16. juni 2004 #1 Skrevet 16. juni 2004 Nå henger den vakreste brudekjolen i verden (sånn helt objektivt sett selvfølgelig! ) hjemme hos oss. Var og fikk prøvd den en siste gang for å se om tilpasningene var passe og det var den... Den var så fiiin! Og så mye mer behagelig nå da den passet og jeg klarte å puste! Min kjære fikk også hjem sitt hyr så nå er det bare å vente på at lørdagen kommer så drar vi nordover med alt pikkpakket vårt! I dag er det bare 10 dager igjen! Måtte bare fortelle dere hvor fornøyd jeg er med tilværelsen i dag! :oops:
Gjest MrsL Skrevet 16. juni 2004 #3 Skrevet 16. juni 2004 Er det ikke herlig? Gratulerer :-) Skal selv hente min i morgen og er spent på den nå. Den er sikkert passelig, og jeg gleder meg til å ha en ting mer unnagjort. Kjenner jeg er sliten og trøtt (sover nesten ikke om natten) og ganske lei av all venting og planlegging.
Holly Hobbie Skrevet 16. juni 2004 #4 Skrevet 16. juni 2004 Gleder meg til aa se bilder av dere (det faar vi vel?) Gratulerer med godt kjolevalg, da!
9na Skrevet 16. juni 2004 #5 Skrevet 16. juni 2004 Så gøy! Jeg har akkurat hentet min (den har hengt hos foreldrene mine siden jeg kjøpte den i januar) så jeg føler det på samme måte. Jeg har bare lyst til å løpe og åpne kjoleposen og kikke på den hele tiden!
Lissemor Skrevet 16. juni 2004 #6 Skrevet 16. juni 2004 Så herlig da!!Jeg venter i vanvittig spenning på min som kommer fra usa i midten/slutten av juni!!
Gjest Tabby Skrevet 16. juni 2004 #8 Skrevet 16. juni 2004 Gratulerer Isiselin! Må være en så utrolig deilig følelse å ha drømmekjolen hjemme!
vanille Skrevet 17. juni 2004 #9 Skrevet 17. juni 2004 Gleder meg utrolig mye til min kommer. Fikk litt panikk når de ringte fra brudesalongen og fortalte at det var gjort en feil med bestillingen. Den var bestilt i feil farge. Kjolen skulle ha kommet i slutten av mai, men nå kommer den ikke før 8. juli. Men den som venter på noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå