Gå til innhold

Nok en tråd om en kollega

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad for at dette har skjedd med flere og at jeg ikke er den eneste :-)

Samme greia.. Sex med kollega etter fest - avvist dagen etter! Vi brukte beskyttelse, så jeg er ikke gravid.. Greit nok at ingen på jobb skal vite om dette - det er jeg helt enig i, men det går an å si "Hei" når vi tilfeldigvis møtes på jobb.. Et eksempel: han står i gangen.. Jeg kommer ut i gangen og han fortet seg opp trappa, stopper, går ned et trappetrinn, opp et trappetrinn og så ned et trappetrinn igjen.. (Jeg ser deler av leggene og skoene hans).. Så bøyer han seg og sier såvidt "hei" med kaffekoppen.. Jeg har sett han i kantina noen ganger, men i dag må jeg si jeg ble en smule irritert! Vi kommer med bare 1 min mellomrom opp til kantina.. På et tidspunkt står vi 1,5 m fra hverandre ansikt til ansikt og han bare ser rett gjennom meg!! Arg.. Går det an!

Synes ikke dere han oppfører seg veldig barnslig? Er det ikke bedre å bare si "hei" og ha en liten samtale, så blir det ikke så kleint lengere..? Eller er det bare meg?

Anonymous poster hash: d02d3...96c

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Derfor er det best å holde seg unna kollegaer.

Utifra oppførselen å dømme synes han at det er ubehagelig å møte på deg etter den hendelsen.

Det beste hadde nok vært om han kunne late som ingenting, men det klarer han altså ikke.

Hva med å ta en prat med ham? Det kan hende at han blir mer avslappet når han møter på deg.

Endret av Snuppi
Skrevet

Det er jo ikke så rart at han oppfører seg litt rart nå i etterkant. Det ER jo en klein situasjon. Du får gi det tid, han kommer sikkert over det pinlige aspektet etter hvert.

Skrevet

Du ble hans tømmeobjekt og nå er det litt vanskelig og håndtere deg ut fra andre kriterier enn nettopp det.

Slapp av, tiden leger de rareste ting.

AnonymBruker
Skrevet

Derfor er det best å holde seg unna kollegaer.

Utifra oppførselen å dømme synes han at det er ubehagelig å møte på deg etter den hendelsen.

Det beste hadde nok vært om han kunne late som ingenting, men det klarer han altså ikke.

Hva med å ta en prat med ham? Det kan hende at han blir mer avslappet når han møter på deg.

Ja, det er selvfølgelig lett for deg å si.. Men du vet de fleste finner hverandre ila studietiden eller på jobb.. Men selvfølgelig i dette tilfellet skulle jeg holdt meg unna..

Og det er lett å si i etterkant, men hadde jeg visst at dette bare var et enganstilfelle ville det nok ikke skjedd (i hvertfall ikke sex..)

Typisk jentegreie, men du føler deg litt "brukt" når du blir avvist etterpå og ikke eksisterer på jobb..

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Ja, det er selvfølgelig lett for deg å si.. Men du vet de fleste finner hverandre ila studietiden eller på jobb.. Men selvfølgelig i dette tilfellet skulle jeg holdt meg unna..

Og det er lett å si i etterkant, men hadde jeg visst at dette bare var et enganstilfelle ville det nok ikke skjedd (i hvertfall ikke sex..)

Typisk jentegreie, men du føler deg litt "brukt" når du blir avvist etterpå og ikke eksisterer på jobb..

Det er lett for meg å si??

Ja, det er kanskje det.... Jeg har en regel som jeg lever etter; Dont`t shit where you eat!

Endret av Snuppi
Skrevet

Jeg har vært bort i kollegaer, 2 faktisk. På min jobb må vi snakke sammen, og i begynnelsen var det en smule kleint (for begge tror jeg, iallefall fra min side), men etterhvert går det tilbake til normalt. Snakker helt greit med begge, og vi omgås/henger fortsatt sammen på jobbfester.

Han ene hadde skikkelig problemer i begynnelsen, så ikke på meg og snakka bare om det som var høyst nødvendig. Tok det opp med han, og snakka helt vanlig med han etterpå. Nå går det helt fint der og. Ta det opp med han, kanskje han ikke mener å overse deg, men synes situasjonen er klein.

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Oi! Skjedde noe rart med forrige melding.. Må advare på forhånd - når jeg leste igjennom dette innlegget etter jeg skrev det, virker det veldig barnslig.. :-/

Etter siste møte i kantinen der han bare så rett gjennom meg (!!) har jeg egentlig bare oversett han.. Det ser ut som det kanskje funker.. Jeg så han i dag i kantina. De fleste bord var fulle bortsett fra (selvfølgelig) bordet der han satt + 2 tomme bord.. Jeg visste godt hvor han satt og foreslo derfor at vi skulle sette oss på et av de tomme bordene.. Bordet stod nesten rett ovenfor han, så vi kunne egentlig sitte å se på hverandre.. Han gikk en god stund før meg.. Han gikk såpass nærme meg at overarmen min nesten "strøk" mot låret hans og plystret på vei ut.. Og det er GOD plass mellom de forskjellige bordene! Å nei, dette høres så barnslig ut!!

Skrevet

du er tydeligvis interessert...... for han var det ons. kom deg videre

AnonymBruker
Skrevet

du er tydeligvis interessert...... for han var det ons. kom deg videre

Jepp, der sa du det! Jeg overanalyserer - må komme meg videre.. Drit i han!

Skrevet

Er han gift?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...