Gå til innhold

Utfordringer på Facebook og Insta - slutt med det!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:rope: Jeg er så forbanna lei!!!!!!!!!!! Jeg vil ikke ta imot utfordringer, og jeg orker ikke se dem mer! Hverdagsbilde, hverdagslykke, farger, bading og fandens oldemor, jeg gidder ikke se på hverdagsmaten deres, de fargerike sokkene eller når dere bader i iskaldt vann, jeg er lei!!!!!!! Feeden min renner over av dette tøvet!!! Slutt!

:frustrert:



Anonymous poster hash: 9e81f...db5
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AMEN!!!!!

Anonymous poster hash: 6ae26...5f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at jeg ikke er på verken facebook, instagram, twitter eller hvasomhelst annet i samme kategori :danse:



Anonymous poster hash: a8609...9a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå folk skal få styre på, jeg. 99% av alt folk foretar seg på Facebook er irriterende for andre, uansett hva det er.

Endret av Pisces89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun på facebook for å skrive meldinger, så jeg bryr meg svært lite om hva de poster hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dukket opp fra en av mine venner i dag, og den digger jeg: Jeg utfordrer alle kjente til å gjøre noe fint for seg selv eller andre, og ikke fortelle om det på facebook. Gleder meg til å ikke høre om det.



Anonymous poster hash: 0495d...177
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare scroller forbi.. irriterer meg sjelden over statuser og jeg gleder meg over andres hverdagslykke. Ingenting er som å finne glede i hverdagen. Utfordringer tar jeg ikke, gjør som jeg selv vil når jeg vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var ganske gøy med badevideoene, men hverdagsbilder og den slags er rimelig kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dukket opp fra en av mine venner i dag, og den digger jeg: Jeg utfordrer alle kjente til å gjøre noe fint for seg selv eller andre, og ikke fortelle om det på facebook. Gleder meg til å ikke høre om det.

Anonymous poster hash: 0495d...177

Hvis et tre faller i en skog, og ingen oppdaterte facebook,falt den egentlig da?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hvis et tre faller i en skog, og ingen oppdaterte facebook,falt den egentlig da?

Selvfølgelig ikke! På samme måte som at man ikke egentlig har fått barn, fått kjæreste eller giftet seg hvis det ikke står på Facebook :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns utfordringer på insta er greit, men ikke facebook.



Anonymous poster hash: 73e79...e07
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel stort sett alltid de samme slitne mødrene i distriktene som elsker slike utfordringer. Endelig en anledning til å pøse ut enda fler barnebilder og grenseløs LYKKE!



Anonymous poster hash: bf415...bc6
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eniiiig!!!! Har nettopp blitt utfordret av en av mine beste venninder til å skrive 3 positive ting..Føler meg skikkelig i saksa!! Har ikke lyst til å si slike ting på kommando. Og IVERTFALL ikke på Facebook! Venninda mi er verdens beste, og jeg skjønner jo at hun mener det som em hyggelig greie. Men hva om jeg har en skikkelig crap-dag i dag? Blir nesten sånn "være glad leken" fra Pollyanna. Ikke har jeg lyst til å utfordre videre heller! Så jeg oversee jo hele greia. Så kanskje hu blir sur?? Sukk..noen gangee hadde livet vært bedre uten FB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Denne dukket opp fra en av mine venner i dag, og den digger jeg: Jeg utfordrer alle kjente til å gjøre noe fint for seg selv eller andre, og ikke fortelle om det på facebook. Gleder meg til å ikke høre om

Anonymous poster hash: 0495d...177

den var bra skal bruke den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke! På samme måte som at man ikke egentlig har fått barn, fått kjæreste eller giftet seg hvis det ikke står på Facebook :nigo:

Ja herlighet. Hadde vært sammen med kjæresten i et halvt år før vi gadd å ta det på facebook, og da begynner mine nærmeste venninner å gratulere meg med kjæreste, når vi vet at vi har vært det i flere måneder fra før av.

Anonymous poster hash: 8be85...56d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Jeg syntes også det er slitsomt, har blitt utfordret til det ene og det andre, men jeg gjør ikke noe med det.. føler meg litt slem, men de kan ikke tvinge meg til å gjøre en haug med ting for hvis ikke så må jeg ditt og datt. Syntes ikke det er noe gøy og fatter ikke at noen tror at jeg kommer til å kaste meg på, når jeg aldri skriver en status engang..? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så blås en lang F i hva andre skriver og oppfordrer.Din FB side,du bestemmer hva og når du skriver

Jeg hopper glatt over slike ting jeg synes er tullete,om det er å sette hjerter på status, eller disse F*** tullete bildene som sier "99% vil ikke/tør ikke sette dette på sin status. " Reint tull i min bok.Men hva venner gjør,får de stå for selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Jeg er så forbanna lei!!!!!!!!!!! Jeg vil ikke ta imot utfordringer, og jeg orker ikke se dem mer! Hverdagsbilde, hverdagslykke, farger, bading og fandens oldemor, jeg gidder ikke se på hverdagsmaten deres, de fargerike sokkene eller når dere bader i iskaldt vann, jeg er lei!!!!!!! Feeden min renner over av dette tøvet!!! Slutt!

:frustrert:

Anonymous poster hash: 9e81f...db5

Jeg svarer heller ikke på utfordringer og jeg sender ikke dette videre heller. Jeg ser på det som kjedebrev.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig, så enig. På veggen min er det nå så ille at jeg har bestemt for å ta pause fra FB i minst 1 uke. Det hagler inn med dustete "utfordringer".

Blant annet hverdagslykke i 3 dager, og fortelle hva man gjør i 5 dager.

Som om det ikke var nok glansbilde-liv og lykke og vellykkede liv/barn/hjem på FB fra før.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at det er flest førtiser og eldre som holder på med dette tøvet. Jeg er jo i den (artige) alderen selv, og har jo da (dessverre) veldig mange sånne på vennelista mi, så her flommer det over, kan man si. Ikke lett å ignorere når man omtrent ikke ser annet.



Anonymous poster hash: 0495d...177
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...