AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #1 Skrevet 28. mai 2014 Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vet ikke hvorfor, men noen av grunnene kan være: - Ble som barn (2 år gammel) seksuelt misbrukt av en slektning. Opplevde det samme etter et nach da jeg var 18. - Traumatisk fødsel for litt over to år siden. - Det faktum at jeg blir gravid bare sambo ser på meg. - Kronisk syk. Voldtektene har jeg bearbeidet, og det har ikke stoppet meg før. Så kan vel ikke skylde på det. Jeg hadde en enorm sexlyst før, rene fossefallet faktisk, men plutselig sa det stopp. Lysten eksisterer ikke. Blir faktisk kvalm av tanken på sex. Tanken på et sexløst liv er ikke skremmende i det hele tatt, men føler at det er forferdelig urettferdig mot samboeren. Jeg er ikke engasjert i det hele tatt. Jeg er høvelig erfaren, og vet hvordan det er å ha mindblowing sex. Så hvorfor er ikke lysten der når jeg vet hvor bra det kan være? Er det noen som har gode tips til hva jeg kan gjøre for å sprite opp lysten litt? Anonymous poster hash: 90fdf...177
Timza Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Psykolog? Når du har null peil på hvorfor den er fraværende, så kan det da hende at volden du har opplevd fremdeles kan være årsak, at det ligger bak der og presser selv om du mener du er "ferdig" med det. 1
Mike Waters Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Tenner du på kjæresten din da? Noen ganger er ikke kjærlighet, trygghet og stabilitet nødvendigvis det som nærer begjæret best! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 For å ta det enkleste først; bruker du hormonprevensjon? Du skal ikke se bort fra at fødselen og dette med stress over evt graviditet gjør noe med lysten. Fødsel og graviditet er jo noe veldig kroppslig "invaderende", og kan for mange trigge negative ting ifht overgrep, gi et nytt syn på kroppen(både positivt, negativt- og også noe "aseksuelt" for noen i en fase). Jeg hadde først evt byttet prevensjon(eks kobberspiral) og så tatt en tur til psykolog for å restarte litt, finne litt tilbake til deg selv som "deg" og ikke "fødekvinnen/mamma/kone" osv. Jeg har ikke opplevd noen av de tingene selv, og fikk heller ikke nedsatt sexlyst etter fødsel- men kan avogtil kjenne en snikende følelse av at man er litt kroppslig fanget under og etter graviditet. Er faktisk overrasket over at det ikke har hatt mer negativ innvirkning på selve lysten. Og det er uten alle de åpenbare faktorene du har.Anonymous poster hash: 9b5ff...771
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå