Gå til innhold

God tatovør


frklampe

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta en tegneserie tatovering og vil at den skal se veldig tegneserieaktig ut også. Men jeg er redd for at jeg kommer til å bli utrolig skuffet.. :/ har sett på google og det finnes utrolig mange stygge disneytatoveringer der ute. Ikke at de er dårlig gjort, men at de har prøvd å gjøre den mer ekte enn tegneserie.

Så mitt spm er... Noen som kjenner til en god tatovør? Eller la meg omformulere spm, kjenner noen til en tatovør som er god på tegneserier??

På forhånd takk :)

Bilder fjernet pga kopirett. Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut Stay True i Ski (Akershus).

Anonymous poster hash: c0eb0...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Stay True i Ski (Akershus).

Anonymous poster hash: c0eb0...dd9

WOW! dyktige! sjekket ut fb siden dems! Jeg bor i bergen.. Men er det noen som er insane flinke, så er jeg faktisk villig til å reise!! Skal vel på roadtrip i sommer og da går det jo an å "svippe" innom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kuppe tråden, men er det noen virkelig gode på Vestlandet? Den øverste og nederste var veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle velkommen! :P hehehe!

MaMa tattoo skal være veldig flinke! Drives av to jenter :) Men det virker ikke helt som deres stil er det jeg trenger :) Jeg tar tatt på både leading light, AU tattoo og Bergen INK. En venninne av meg fikk en kjip opplevelse på bergen INK og jeg har sett flere som ikke har vært så fine derifra.. Men så er jo spørsmålet, ville de at den skulle se sånn ut eller er det bare tatovøren som ikke var flink å tegne??

Leading light har ofte gjestetatovører på besøk som er UTROLIG flinke! Jeg erger meg veldig over at jeg ikke dro på tatooconvension som var for noen uker siden.....! Der er det jo tatovører som kan alt mulig! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare grublet litt på om jeg skal ha en, men vet ikke motiv og slikt. Men ikke stort. Bare fikk en følelse av at det var viktig å velge en som virkelig kan dette.

Men er det slik at mange har egne spesialiteter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare grublet litt på om jeg skal ha en, men vet ikke motiv og slikt. Men ikke stort. Bare fikk en følelse av at det var viktig å velge en som virkelig kan dette.

Men er det slik at mange har egne spesialiteter?

Ja det er jo sant.. alle har jo sin spesialitet.. noen er flink til å lage burgere, andre kylling på kjøkkenet :P hehe. Kat von D er en j*vel på portretter feks, kanskje hun ikke er så flink på old school tatoveringer ;) Men skal man feks bare ta en tekst så kan man jo gå til de fleste.. det er jo bare tynne streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som heter Let`z Buzz i Bergen er virkelig flinke. Skjekk ut facebook siden deres :-)



Anonymous poster hash: 955cb...b13
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let`s Buzz heter de. En bokstav feil over her :-)



Anonymous poster hash: 955cb...b13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv har wolverine, batman og superman på armen. Er super fornøyd med de. Har tatt de hos megatrond (han holder til på sandnes) annbefaler han på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

De som heter Let`z Buzz i Bergen er virkelig flinke. Skjekk ut facebook siden deres :-)

Anonymous poster hash: 955cb...b13

Jepp. Det er der man bør gå dersom man skal få gjort noe i Bergen. Ville styrt unna Tosji eller hva han heter, kun fordi jeg ikke liker arbeidet hans. Thomas er absolutt å anbefale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...