Gå til innhold

Høye hofteben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som har det? Føler dere at dere ser feminine ut?

Jeg er ellers slank, 175 høy og veier 60kg, men jeg føler jeg er litt uformelig pga høye hoftebeina mine, de er langt over rumpenivå, så bakfra ser jeg veldig bred ut! Ødelegger formen på rumpa mi og alt bakfra!

Her er et eksempel om dere ikke forstår hva jeg mener. Det til høyre:

http://bloggfiler.no/manet.blogg.no/images/549506-11-1265371240197.jpg



Anonymous poster hash: 087f6...0ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Utrolig plagsomt, for jeg har jo omsider funnet ut at jeg ikke kan "trene det av meg". Legger seg litt fett på hoftene og det er utrolig plagsomt...

Menmen, jeg skal ikke klage, for det kunne vært så mye mye verre :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og. Det er visst litt typisk skandinaviske kvinner å ha en noe grov benstruktur, slik som brede, høye hofteben. Hater dem.

Anonymous poster hash: 9e20f...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slike har jeg også! Utrolig irriterende om jeg vil gå med stramme skjørt, for da blir formen ut-inn-ut, og ikke "glatt" som det gjerne kunne vært.



Anonymous poster hash: df274...282
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg også, men merker ikke så mye til det siden jeg er veldig slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sånn - i kombinasjon med ridebukselår, veldig irriterende! Er ganske slank, på grensa til undervektig, men i skjørt ser man jo bred ut uansett med sånne hofter! Og tettsittende kjoler/skjørt funker absolutt ikke, med mindre jeg er totalt skrapa.



Anonymous poster hash: af62f...946
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OJ! Her fant jeg jammen et helt nytt kompleks jeg aldri hadde før, tusen takk internettet!



Anonymous poster hash: f1015...c05
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hoftebein er utstikkende og det er ikke et gram fett på dem selv om jeg har endel fett på mage, lår og rumpe. Er det å ha høye hofteben??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også høye hofteben, men jeg syns ikke det gjør noe. Jeg har smalt liv og timeglassform, så på meg ser det egentlig pent ut :) Når jeg veide 4-5 kg mer for noen år siden gjorde det at jeg fikk ganske heftige love-handles, men nå som jeg har gått (naturlig pga sykdom) ned i vekt er det problemet borte.

Man må bare leve med det, er ikke den største krisen i verden ;)



Anonymous poster hash: ca58a...c55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ! Her fant jeg jammen et helt nytt kompleks jeg aldri hadde før, tusen takk internettet!

Anonymous poster hash: f1015...c05

Fikk nettopp dette nye komplekset jeg også, måtte bare dele... :sjenert:

Godt å se at det er andre som tenker likens også da synes jeg!

Anonymous poster hash: 087f6...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hoftebein er utstikkende og det er ikke et gram fett på dem selv om jeg har endel fett på mage, lår og rumpe. Er det å ha høye hofteben??

Ikke om de kun er utstikkende foran. Mine hofteeben er brede øverst, sånn at fasongen blir firkantet, særlig bakfra. Man vil jo helst at rumpa og den nesderste delen av hoftene er det bredeste punktet, og så skal det skråne gradvis innover til midjen. I stedet er det altså en firkantform. Hos de virkelig uheldige, er det til og med hjerteform, sånn at hoftekammene er bredere enn rumpe/nedre hofetben.

Hadde jeg ikke hatt dette problemet kunne jeg brukt mindre bukser som satt bedre rundt rumpa. Nå må jeg bruke 32 tommer i livvidde. Dermes er de for løse rundt rumpe og lår. Har bmi på 21, er 174 høy.

Anonymous poster hash: 9e20f...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har det? Føler dere at dere ser feminine ut?

Jeg er ellers slank, 175 høy og veier 60kg, men jeg føler jeg er litt uformelig pga høye hoftebeina mine, de er langt over rumpenivå, så bakfra ser jeg veldig bred ut! Ødelegger formen på rumpa mi og alt bakfra!

Her er et eksempel om dere ikke forstår hva jeg mener. Det til høyre:

http://bloggfiler.no/manet.blogg.no/images/549506-11-1265371240197.jpg

Anonymous poster hash: 087f6...0ec

Jepp, jeg har også den "8-talls formen".

Utrolig irriterende.

I tillegg har jeg irritabel tarm, så jeg er ofte oppblåst i tillegg.

Må anstrenge meg mer enn andre for å finne topper og overdelers ellers som sitter bra!

Er også ofte irriterende med bukser, som gjerne er trange i lårene, men da for trange til hoftebena som er bredere enn lårene. Og omvendt: med et hakk større bukse passer den rundt hoftene, men blir fort løs i lårene.

Gah!

Er forresten 176 cm, og veier litt over 60 kg.

Anonymous poster hash: ff23b...ec5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...