Gå til innhold

Suge en sovende kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.

Anonymous poster hash: a8817...4be

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er greit å snakke om først! Kan være noen som ser på det som et slags overgrep. Jeg og kjæresten er iallefall enige om at det er bare å forsyne seg iallefall.

Anonymous poster hash: 767cb...e6d
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet

Love it! skal prøve det selv engang :)

Skrevet

Tenker det kan være greit dere har en "avtale" om at det er greit. Hos oss hadde han våknet med ett smil ;)

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes du bør snakke med han om det... Aller helst før du forsøker, bare spør hva han tenker om det.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Har aldri prøvd det selv, men basert på hva jeg har lest her inne virker det som om menn synes det er en knall overraskelse :)

Skrevet

Kan være greit å lufte ideen på forhånd ja. Jeg ville ikke likt å våkne med kjæresten mellom bena!

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tenkte på at det kanskje kunne føles som et "overgrep". Måtte spørre han nå om han synes det var greit, og han svarte med at det ikke gjorde noen ting. Det var bare litt irriterende at jeg vekket han i det store og hele så tidlig på morgenen, haha.

TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er greit å snakke om først! Kan være noen som ser på det som et slags overgrep. Jeg og kjæresten er iallefall enige om at det er bare å forsyne seg iallefall.

Anonymous poster hash: 767cb...e6d

Enig. Man må snakke om det først slik at man vet om den andre ønsker det.

Anonymous poster hash: 7b46f...53d

• Liker 4
Skrevet

du bør spør om han synes det er greit at du gjør det i fremtiden hvertfall

AnonymBruker
Skrevet

Og suge noen sovende er voldtekt.

Ønsker du og voldta din kjæreste ?

Anonymous poster hash: 619ad...a7d
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest Malanthor
Skrevet

Dust. :sprettert:

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Idiot :)

Ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har rett i at det er voldtekt, dersom den som blir sugd ikke på forhånd har sagt til kjæresten at han ønsker det.

Anonymous poster hash: 7b46f...53d

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.

Jeg blir litt nyskjerrig på at du begynte å suge han siden du var kåt. Gir det å suge en mann utløsning for kåthet? Hvorfor pulte du han ikke eller onanerte?

Annonse
Skrevet

I følge feministene har du voldtatt. Nei forresten, du er jo kvinne så det gjelds ikke.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Dust. :sprettert:

Det er faktisk et poeng her da. Tenk hvis hun brukte musa si og overså prevensjon og ble gravid ut av det. Skulle han måtte ha betalt for ungen da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt nyskjerrig på at du begynte å suge han siden du var kåt. Gir det å suge en mann utløsning for kåthet? Hvorfor pulte du han ikke eller onanerte?

Ja, det går. Jeg er ikke ts, men elsker å suge og det er ikke nødvendig med sex.

Anonymous poster hash: eb85a...b8e

• Liker 9
Skrevet

Ja, det går. Jeg er ikke ts, men elsker å suge og det er ikke nødvendig med sex.

Anonymous poster hash: eb85a...b8e

Er du ikke kåt lenger etter at han har fått utløsning?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike ting må du faktisk klarere med partneren din på forhånd, noen kan føle at det er et overgrep om de våkner til slik. Jeg hadde selv en kjæreste som overhode ikke likte det da han følte han ikke hadde kontroll til å si ja eller nei.

Min eks (siste eks) elsket derimot å bli vekket slik, men vi hadde en prat tidlig i forholdet om hva som var greit og hva som ikke var greit.

Bare til ettertanke :)

Anonymous poster hash: 09623...e40
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...