Gå til innhold

Får jeg det dekket? :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 23 år gammel jente som har gått opp og ned i vekt siden tenårene. Jeg er på vei ned i vekt igjen nå, skal ned 10 kg. Når jeg var 14 år gammel var brystene mine ok store og faste (c-cup). Etter all vektoppgangen og vektnedgangen har de virkelig begynt å henge - og det gjør så vondt!!!! :( Hver gang jeg tar av meg BH'en må jeg nærmest hive etter pusten. De er sinnssykt vonde, kjennes hovne ut hele tiden og jeg kjenner det spesielt under kragebeina. Verker også på siden under armene (nei, der er ingen klump, så er ikke brystkreft eller cyste osv, det er selve puppene som verker).

Det er veldig slitsomt og det går ofte utover nattesøvnen, jeg sliter med å finne gode liggestillinger der jeg ikke får vondt. Jeg vil så gjerne gjennomføre brystløft, har mest lyst på silikon for å få litt mer størrelse etter brystløftet, da puppene nå er noe lunde små, men de er TUNGE. Veldig tunge. Jeg bruker C85 enda, men de henger som sagt veldig mye og er forferdelig tunge, til tross for at de ser ganske små ut!! Silikon kan jeg jo betale selv når jeg har råd til det og velger å gjennomføre det, det er jo en "skjønnhetssak" - men brystløft derimot... Noen som vet? ::(



Anonymous poster hash: 2285a...22f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er der ikke lurere å spørre en lege?



Anonymous poster hash: f7ac7...2c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 23 år gammel jente som har gått opp og ned i vekt siden tenårene. Jeg er på vei ned i vekt igjen nå, skal ned 10 kg. Når jeg var 14 år gammel var brystene mine ok store og faste (c-cup). Etter all vektoppgangen og vektnedgangen har de virkelig begynt å henge - og det gjør så vondt!!!! :( Hver gang jeg tar av meg BH'en må jeg nærmest hive etter pusten. De er sinnssykt vonde, kjennes hovne ut hele tiden og jeg kjenner det spesielt under kragebeina. Verker også på siden under armene (nei, der er ingen klump, så er ikke brystkreft eller cyste osv, det er selve puppene som verker).

Det er veldig slitsomt og det går ofte utover nattesøvnen, jeg sliter med å finne gode liggestillinger der jeg ikke får vondt. Jeg vil så gjerne gjennomføre brystløft, har mest lyst på silikon for å få litt mer størrelse etter brystløftet, da puppene nå er noe lunde små, men de er TUNGE. Veldig tunge. Jeg bruker C85 enda, men de henger som sagt veldig mye og er forferdelig tunge, til tross for at de ser ganske små ut!! Silikon kan jeg jo betale selv når jeg har råd til det og velger å gjennomføre det, det er jo en "skjønnhetssak" - men brystløft derimot... Noen som vet? : :(

Anonymous poster hash: 2285a...22f

Spørs hvor mye du veier. Selv har jeg ganske så store pupper (95 H) og de henger selvsagt.. Man må ofte gå ned en del før de vurderer deg, det fikk jeg høre. Nettopp fordi puppene ofte følger med ned i vekt om du går ned i vekt.
Smerter pga store/hengende pupper og slikt er jo et kritere, også problemer med rygg og slikt. Men pupper kan jo henge uten å være så forferdelig store, så det spørs jo. Brystløft spørs.. brystforminskning derimot.. da løftes de jo også i prosessen, og nipplene rekonstrueres/settes på slik at det ser "naturlig" ut igjen.
Vet ikke helt hvordan det fungerer hvis du likevel har planer om å ta silikon, da kan man vel heller vente til du har spart opp, og så sette inn noe? de trenger jo ikke å sette i mye før det blir fast.. men jeg aner ikke. Men du må nok i så fall vente en god stund mellom brystløft/brystforminskning til du tar silikon, for arrene etter det første må jo gro skikkelig..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...